تلگرام در پاکستان مسدود شد
به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از ...
به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از مردم این کشور به آن دسترسی ندارند.
از آن جا که تلگرام در کشورهای دیگر به درستی کار می کند و در هیچ نقطه دیگری از دنیا مشکلی در مورد آن گزارش نشده، عده ای بر این عقیده اند که مسدود شدن آن در پاکستان تصمیمی از سوی مقامات اجرایی این کشور بوده است.
با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران پاکستانی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند. البته عده ای هم معتقدند که تلگرام در پاکستان به طور کامل مسدود نشده و ظاهرا این اتفاق فقط برای استفاده کنندگان از سیم کارت های اپراتور PTCL افتاده است.
در هر صورت نه دولت پاکستان و نه اپراتور PTCL هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند و تا روشن شدن موضوع باید مدت بیشتری منتظر بمانیم. به محض ارائه جزئیات بیشتر شما را در جریان اوضاع قرار خواهیم داد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خب به ما چه
قطعامیخواستن به اطلاعات کاربری دسترسی داشته باشندکه تلگرام نزاشته ،واونارورمزگزاری کرده!!دقیقاهمین چیزی که الان ایران ازتلگرام میخوادواین خبرزمینه ای برای فیلترتلگرام درایران ،میخوان بگن پاکستان برای اینکه نزاشت به حساب کاربریشون دسترسی داشته باشندفیلترکرد،پس ماهم بایدفیلترکنیم وتلگرام بایدبزاره مادسترسی داشته باشیم به حساب واینا...
اینا دیگه یه کاری کردن که ماها خدا رو شکر کنیم
موبوگرام قطع شده با هر چیزی میزنم وصل نمیشه فقط خود برنامه تلگرام میشه وصل شد
ساعت 10 و 47 دقیقه
اینجا ایرانست. تلگرام مسدود
ما نیز باید از کشور پیشرفته ای مثل پاکستان درس بگیریم
من که میگم دیگه وقتشه به یه پیام رسان دیگه کوچ کنیم
حالا یا به زور فیلتر یا خودمون بیایم بیرون ??????????
اره دیگ دارن زمینه سازی میکنن با اخبار تا توی ایرانم مسدود کنن
کاش اینجا هم مسدود کنن شما دهنتون سرویس بشه. چه روزی میشه.
مسدود کنن...میریم سراغ یه پیامرسان دیگه...به همین راحتی...
ساده تر بگم اپ زیاده برای جایگزینی تلگرام (که اونم فیلتر نشده و مثل اینکه یه اشتباه شبکه ای هست) اما برای یوتیوب و..؟! آپارات؟ مثل مقایسة پراید با بنزه