ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرگ دختر نیوزیلندی به خاطر عکس سلفی
تکنولوژی

گرفتن عکس سفلی منجر به سقوط دختری از یک ساختمان و مرگ او شد

تونی کلی «Toni Kelly» دختری ۲۰ ساله اهل نیوزیلند بود که دوستانش او را به خاطر سفرهای متعدد و عکس های زیادی که او در این سفرها از خود می گرفت می شناختند. اما بالاخره ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۶  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تونی کلی «Toni Kelly» دختری ۲۰ ساله اهل نیوزیلند بود که دوستانش او را به خاطر سفرهای متعدد و عکس های زیادی که او در این سفرها از خود می گرفت می شناختند. اما بالاخره این عادت کار دست او داد دو هفته قبل این دختر از پنجره طبقه دوم محل اقامتش در لندن سقوط کرد و کشته شد.

پس از سقوط از پنجره بلافاصله این دختر را به بیمارستان منتقل کردند، اما آسیب وارده به مغز او شدید بوده و تونی ۲۰ ساله در نهایت دچار مرگ مغزی شد. اعضای بدن او به چند بیمار در انگلستان اهدا شد و خانواده اش توانستند با ایجاد یک صفحه جمع آوری کمک مبلغ ۳۸ هزار دلار را برای بازگرداندن جسد او به نیوزیلند جمع آوری کنند.

در طی سالیان گذشته کم نبودند افرادی که به خاطر گرفتن عکس های سلفی دچار آسیب های جسمی شدید و گاهی منجر به مرگ شده اند. همه ساله اخباری منتشر می شود مبنی بر این که فردی به خاطر ثبت یک تصویر سلفی از مکانی بلند سقوط کرده یا به هر نحوی عامل ایجاد حادثه ای شده است.

به همین دلیل است که در برخی کشورها قوانینی برای این منظور وضع شده و گرفتن چنین عکس هایی در برخی مکان ها کاملاً ممنوع است. به طور حتم شکار هیچ صحنه جذابی ارزش از دست رفتن جان یک انسان را ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • آریا

    چقدر هم زیبا بود? ?

  • ‌شکور حسین

    سفلی؟ یا سلفی؟

  • ashkan

    نمیدونم چطوری زرت و زرت از خودشون عکس میگیرن من واقعا از عکس خودم بدم میاد و تا مجبور نشم عکس نمیگیرم. قیافمم معمولی فکر نکنی به خاطر زشتی بدم میاد.

    • 123456

      درود. بیچارن

  • امیرحسین

    مرحومه ناب بودن! ?

  • LOGANLEGEN

    یه یارویی فالو کردم چپ و راست سلفی میده امشب باید ریپورت و بلاکش کنم تا کشته شدنش رو نبینم

  • ami_ald

    خدا بیامرز خوشگل بود

  • مهرداد علیخانی

    حیف و میل میشن

  • rad

    ? ? ? ? ببین چه خوشکلم .... آآآآآآآآآ ??? ............... زارت ??

  • m.h.r.v pro gamer

    چجوری مرده مگه?

  • pine

    یک نادان کمتر

مطالب پیشنهادی