ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل گوگل شخصاً به مسئله اموجی چیزبرگر رسیدگی می کند [به روزرسانی شد]

آیا تا به حال به نحوه قرارگیری مواد تشکیل دهنده در اموجی چیزبرگر توجه کرده اید؟ شاید در نگاه اول چنین چیزی چندان مهم نباشد اما توییت دو روز پیش یکی از کاربران توییتر به ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۸ آذر ۱۳۹۶  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیا تا به حال به نحوه قرارگیری مواد تشکیل دهنده در اموجی چیزبرگر توجه کرده اید؟ شاید در نگاه اول چنین چیزی چندان مهم نباشد اما توییت دو روز پیش یکی از کاربران توییتر به نام «توماس بِیکدَل» باعث شد حتی مدیر عامل گوگل نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد.

نحوه چیدمان محتویات چیزبررگر در اموجی های مختلف مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است

بِیکدَل در توییت خود نوشته بود: «فکر کنم باید راجع به دلیل قرارگیری پنیر زیر برگر در اموجی چیزبرگر گوگل، در حالی که اپل پنیر را روی برگر قرار داده صحبت کنیم.» این توییت باعث شد بسیاری از کاربران نسبت به نحوه چیدمان محتویات چیزبررگر در اموجی های مختلف توجه کنند و بحث های زیادی در این زمینه شکل بگیرد. حال ببینیم که شرکت های مختلف چه رویکردی نسبت به اموجی چیزبرگر خود داشته اند:

نحوه قرارگیری محتویات در چیزبرگر اپل منطقی به نظر می رسد، چرا که حضور کاهو زیر برگر از شل شدن نان جلوگیری کرده و گذاشتن پنیر روی برگر داغ نیز به آب شدن و پدید آوردن منظره اشتها آور کمک می کند.

اما چیدمان گوگل اصلاً جالب نیست و با قرارگیری پنیر بین نان زیری و برگر، علاوه بر شل شدن نان، با چکیدن پنیر آب شده روی دست مواجه می شویم که تجربه چندان خوبی نخواهد بود.

احتمال شل شدن نان در چیزبرگر مایکروسافت (که با فرمول مک دونالد چیده شده) نیز وجود دارد اما این شرکت با قرار دادن پنیر روی برگر، از تماس مستقیم پنیر و نان جلوگیری کرده و در این زمینه یک قدم از گوگل جلو افتاده است.

در این بین سامسونگ چیدمان متفاوتی را انتخاب کرده و در یک حرکت عجیب، بین برگر و پنیر یک لایه کاهو قرار داده که مسلماً فرآیند آب شدن پنیر را به تعویق خواهد انداخت.

شرکت کره ای دیگر این لیست یعنی ال جی از رویکردی مشابه با مایکروسافت استفاده کرده اما بنا به دلایل نامعلومی، گوجه فرنگی را از محتویات چیزبرگر خود حذف نموده است.

در نهایت HTC را داریم که مانند ال جی، از گوجه فرنگی صرف نظر کرده اما در اقدامی دست و دل بازانه، یک برگر اضافه به محتویات چیزبرگر خود افزوده تا با یک دابل چیزبرگر (یا چیزبرگر دوبل) از کاربران خود پذیرایی کند.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات اموجی پدیا، اموجی همبرگر (که به دلایل مشخصی به اموجی چیزبرگر مشهور شده) نخستین بار در استاندارد Unicode 6.0 سال 2010 تأیید شد و در سال 2015 به لیست Emoji 1.0 اضافه شد، و هر کمپانی اجازه دارد از چیدمان دلخواه خود برای اموجی چیزبرگر استفاده کند.

گفتنی است «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل نسبت به مسئله اموجی چیزبرگر واکنش جالبی داشته و در توییتی اظهار کرده: «ما همه چیز را رها می کنیم تا به این مسئله رسیدگی کنیم:) البته اگر همه روی نحوه صحیح انجام کار توافق کنند.»

نظر شما چیست؟ کدام شرکت در طبخ چیزبرگر بهتر عمل کرده است؟

 

به روزرسانی:

ساندار پیچای درست یک ماه پس از اظهار نظر جالب خود، به قولش عمل کرد و حالا در اموجی جدید چیزبرگر برای اندروید 8.1، شاهد قرار گیری پنیر روی برگر هستیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)

    مدیرعامل گوگل بهتره به‌ گوگل پلاس رو به مرگ و بقیه سرویس هاش که نصفه نیمه آپدیت میشن نظارت کنه! مردک علاف

  • Mr.Mohammad

    ?اقاا همبرگر نیست بفرما سیب زمینی

  • alimohammadi15

    من میزو دارم، یه نونه، یه همبرگر، یه دونه هم پنیر و یه نون دیگه روش?
    ینی رسما نه کاهویی نه گوجه ای پیازی هیچی!

  • زروان

    جی ال ایکس نون کاهو یه همبر نازک گوجه (از همبرشم بزرگتره -کلا به جای پنیرش گوجه گزاشته) و باز کاهو و نون
    درسته پنیر نزاشته ولی دمش گرم بالا و پایینشو کاهو گزاشته

    • جانی سینز علیه کریتوس

      گوشتم میزاره ولی نود درصدش سویاست??

  • جانی سینز علیه کریتوس

    ایموجی سیراب شیردون هم بسازن بد نیس?

  • محمد

    ?

  • behzad.h

    فقط htc
    به فکر مردمه?

  • عادل حقیقی

    ?

  • سیدمحمد غزنوی

    یه سوال. اموجی فلافل رو هنوز نساختن؟؟؟ پیداش نمیکنم. فلافل آبادانی رو عشقه?

  • Ali kjh

    من شیائومی دارم از بالا به پایین:
    نون٬کاهو٬گوشت٬گوجه،گوشت،کاهو و نون.
    چینیا گویا کلا اعتقادی به پیاز و پنیر و اینا ندارن?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی