ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا 5، جان سختی که نه می‌سوزد نه خم می‌شود [تماشا کنید]

نوکیا 5 آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته است. این تلفن همراه که با قیمت ۲۶۸ دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا می‌کند، توانست ...

امین قیاسی
امین قیاسی منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۶  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نوکیا 5 آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته است. این تلفن همراه که با قیمت ۲۶۸ دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا می‌کند، توانست با بدنه‌ی محکم و تمام فلزی خود از تست‌های ماندگاری جان سالم به در ببرد.

این آزمایش‌ها که شامل تست خراش پذیری، خم‌شدگی و سوختگی می‌شد نشان داد که HMD Global پس از خرید حق استفاده از نام تجاری نوکیا، هنوز تمایل دارد سیاست‌ تولید موبایل‌های محکم و بادوام این برند را ادامه دهد.

دوربین اصلی و فلش LED این موبایل به همراه‌ سنسور اثر انگشت آن همگی با لایه‌ی شیشه‌ای گوریلا گلاس حفاظت ‌می‌شوند و شاید به همین دلیل است که نمی‌توان آنها را به راحتی خراش داد. همچنین نمایشگر LCD این مدل مقاومت خوبی در برابر تست سوختگی از خود نشان ‌می‌دهد. در ادامه شما را به دیدن این آزمایشات دعوت می‌کنیم؛

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mohammad Daryabiyan

    داداش من داره ، به جزء دوربینش بقیه موارد از ظاهر بگیر تا باطن فوق العاده اس ... دوربینش تعریف خاصی نداره

  • LOGANLEGEN

    نسبت به گوشی های چند سال اخیرش کیفیت خوبی داره

  • kamran naseri

    این نوکیا اون نوکیا قدیم نیست ، شما نظرخریداران نوکیا ۳ رو بخونید همه ناراضی ، همه

    • omid hedayatnej

      بابا نوکیا ۳ خیلی گوشی ضعیفی هست

    • Mohammad Golmohammadi

      هر شرکتی گوشی بد داره. اگه چون یکیش بده خوب نیست پس همه گوشی سازای فعلی آشغالن

    • 401914125

      سامسونگ همه گوشی هاش خوب نیست

  • br fri

    نوکیا دوباره به روزهای اوج خودش بر گشته
    درود

  • Pourya amirshekari

    و اینک جان سختی دیگر از نوکیا ?

  • abbas rezayee

    damesh garm age betoone khodesho bargardoone be reghabat shayad betoone eetebaresho dobare be dast biare

مطالب پیشنهادی