ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به نقض حقوق پتنت های متعلق به هوآوی محکوم شد

طی ماه مه سال 2016، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۲ دی ۱۳۹۶  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی ماه مه سال 2016، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت مدتی طولانی، دادگاه چین بالاخره حکم خود را صادر کرده که البته به هیچ وجه خبر خوبی برای سامسونگ به همراه ندارد.

هیئت منصفه، کمپانی سامسونگ را به زیر پا گذاشتن حقوق چندین پتنت مرتبط با تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی 4G که به هوآوی تعلق دارند محکوم کرد. علاوه بر این، دادگاه متوجه شد که سامسونگ مذاکرات خود با هوآوی را عمداً به تعویق می انداخته، زیرا می دانسته که در حال نقض حقوق پتنت های این شرکت است.

به نظر می رسد که پرونده هوآوی و سامسونگ، به شدت باعث خارش سر دادگاه عمومی چین شده بود؛ زیرا این دادگاه حداقل به 18 روز نیاز داشت تا پرونده را بررسی و حکم نهایی خود را اعلام کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا هوآوی غرامتی دریافت خواهد کرد یا خیر و اگر بله، چه مقدار؛ اما احتمالاً این جزییات هم در آینده نزدیک مشخص می شوند.

دادگاه عمومی شنژن از سامسونگ خواسته که به استفاده غیرقانونی از پتنت های هوآوی در زمینه تکنولوژی 4G پایان دهد و در گام بعدی خود، لایسنس آنها رسماً از هوآوی خریداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shaygan shok

    مسئولین هوآوی شعور ندارن
    این همه کپی میکنن بعد یکی ازشون کپی میکنه میرن شکایت میکنه ?
    من طرفدار سامسونگ نیستم ، ولی الان سامسونگ هم باید شکایت کنه از هوآوی به خاطر کپی?

  • مجتبی سامری

    چرا فکر میکنین چین کپی کاره
    شما هم (تولید ملی) هم اگه میتونید کپی کنید
    چین اگه کپی کنه بهتر و با کیفیتر از اون جنس اصل انجام میده بعد شما گیر میدین?

  • Navid Javadzadeh

    کپی کاریش از اپل حالا رسید به هواوی!!!
    بعد عزیزان میان صحبت از خلاقیت و ابداعات سامسونگ میکنن!!!
    از شرکتی که لبه ی گرد آیفون6 رو کپی میکنه!!!!!!!!! واقعا چه انتظاری میشه داشت؟؟؟

  • sina

    مگه تو چین مالکیت فکری و معنوی وجود داره. همه چی رو کپیش رو میدن بیرون از ساعت سوئیسی گرفته تا ماشین و گوشی طرح

  • امیر سادات شیرازی

    دوتا تلوزیونش و داشتم که جفتشم خراب شد چشمامم که داشت ضعیف میشد انقدر که نور پس زمینش گول زنندست گوشیشم که برای خانمم خریدم پارسال تا الان ۶۰۰۰۰۰ خرجش کردم دیگه یعنی غلط کنیم سمت سامسونگ دروغگو بریم ایکس ویزن میخریدم بهتر بود یا سنام به خدا بهتر بود

  • امیر سادات شیرازی

    بابا به خدا سامسونگ یه غول پوشالی هست فقط با حقه بازی کار میکنه در خود کره الجی خیلی خیلی محبوب تره بخصوص بعد کلاشی مدیر عاملان منفور شده این نوع شرکتها با بازی با اعداد و ارقام و گول زدن چشمان انسان و تبلیغات بسیار فوق مدرن و برنامه ریزی شده به دنبال محبوبییت هستند اما به یکباره هم نابود میشن

  • coleman

    ?????????

  • ajamali95

    اون همه كه پتنت از اپل كش رفت آدم نشد حالا ميخواد از هوآوى كش بره.
    خاك تو سرت كه آدم نميشى سامسونگ.

    • Ali Khanchebemehr

      صدا نده

مطالب پیشنهادی