سامسونگ به نقض حقوق پتنت های متعلق به هوآوی محکوم شد
طی ماه مه سال 2016، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت ...
طی ماه مه سال 2016، هوآوی در کشور چین پرونده ای علیه سامسونگ تشکیل داد و مدعی شد که این کمپانی کره ای، حقوق برخی از پتنت هایش را نقض کرده است. بعد از گذشت مدتی طولانی، دادگاه چین بالاخره حکم خود را صادر کرده که البته به هیچ وجه خبر خوبی برای سامسونگ به همراه ندارد.
هیئت منصفه، کمپانی سامسونگ را به زیر پا گذاشتن حقوق چندین پتنت مرتبط با تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی 4G که به هوآوی تعلق دارند محکوم کرد. علاوه بر این، دادگاه متوجه شد که سامسونگ مذاکرات خود با هوآوی را عمداً به تعویق می انداخته، زیرا می دانسته که در حال نقض حقوق پتنت های این شرکت است.
به نظر می رسد که پرونده هوآوی و سامسونگ، به شدت باعث خارش سر دادگاه عمومی چین شده بود؛ زیرا این دادگاه حداقل به 18 روز نیاز داشت تا پرونده را بررسی و حکم نهایی خود را اعلام کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا هوآوی غرامتی دریافت خواهد کرد یا خیر و اگر بله، چه مقدار؛ اما احتمالاً این جزییات هم در آینده نزدیک مشخص می شوند.
دادگاه عمومی شنژن از سامسونگ خواسته که به استفاده غیرقانونی از پتنت های هوآوی در زمینه تکنولوژی 4G پایان دهد و در گام بعدی خود، لایسنس آنها رسماً از هوآوی خریداری کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مسئولین هوآوی شعور ندارن
این همه کپی میکنن بعد یکی ازشون کپی میکنه میرن شکایت میکنه ?
من طرفدار سامسونگ نیستم ، ولی الان سامسونگ هم باید شکایت کنه از هوآوی به خاطر کپی?
چرا فکر میکنین چین کپی کاره
شما هم (تولید ملی) هم اگه میتونید کپی کنید
چین اگه کپی کنه بهتر و با کیفیتر از اون جنس اصل انجام میده بعد شما گیر میدین?
کپی کاریش از اپل حالا رسید به هواوی!!!
بعد عزیزان میان صحبت از خلاقیت و ابداعات سامسونگ میکنن!!!
از شرکتی که لبه ی گرد آیفون6 رو کپی میکنه!!!!!!!!! واقعا چه انتظاری میشه داشت؟؟؟
مگه تو چین مالکیت فکری و معنوی وجود داره. همه چی رو کپیش رو میدن بیرون از ساعت سوئیسی گرفته تا ماشین و گوشی طرح
دوتا تلوزیونش و داشتم که جفتشم خراب شد چشمامم که داشت ضعیف میشد انقدر که نور پس زمینش گول زنندست گوشیشم که برای خانمم خریدم پارسال تا الان ۶۰۰۰۰۰ خرجش کردم دیگه یعنی غلط کنیم سمت سامسونگ دروغگو بریم ایکس ویزن میخریدم بهتر بود یا سنام به خدا بهتر بود
بابا به خدا سامسونگ یه غول پوشالی هست فقط با حقه بازی کار میکنه در خود کره الجی خیلی خیلی محبوب تره بخصوص بعد کلاشی مدیر عاملان منفور شده این نوع شرکتها با بازی با اعداد و ارقام و گول زدن چشمان انسان و تبلیغات بسیار فوق مدرن و برنامه ریزی شده به دنبال محبوبییت هستند اما به یکباره هم نابود میشن
?????????
اون همه كه پتنت از اپل كش رفت آدم نشد حالا ميخواد از هوآوى كش بره.
خاك تو سرت كه آدم نميشى سامسونگ.
صدا نده