ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ موبایل هایش به کاربران غرامت می پردازد

طی تابستانی که گذشت، از کمپانی ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ اسمارت فون های جی 4، V20، نکسوس 5 اکس و جی 5 شکایت شد. این پرونده قضایی، اخیراً به نتیجه رسیده و ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۲ بهمن ۱۳۹۶  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی تابستانی که گذشت، از کمپانی ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ اسمارت فون های جی 4، V20، نکسوس 5 اکس و جی 5 شکایت شد. این پرونده قضایی، اخیراً به نتیجه رسیده و ال جی به افرادی که موبایل شان تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته، 425 دلار پول نقد یا 700 دلار تخفیف برای خرید یکی از موبایل های آتی خود را پیشنهاد می دهد.

در صورتی که با مشکل موبایل های ال جی آشنایی ندارید باید گفت که همه چیز به خط تولید دستگاه ها باز می گردد و مستقیماً به ال جی ارتباط دارد؛ کاربران زیادی خبر داده اند که موبایل هایشان در سیکل پایان ناپذیر ریبوت گیر می افتد و برای این اتفاق، نام «بوت لوپ» انتخاب شده است.

افرادی که از ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ موبایل هایش شکایت کرده اند، به زودی باید منتظر تماسی از سوی وکلای پرونده خود باشند تا طی دو هفته آینده، غرامت مورد نظر را دریافت کنند. با این حال اگر کاربر رسماً در پرونده قضایی علیه ال جی مشارکت نکرده باشد، نمی تواند انتظار دریافت غرامت را نیز داشته باشد.

در نهایت ناگفته نماند این یکی از معدود دفعاتی است که یک کمپانی بزرگ تولیدکننده موبایل به پرداخت غرامت به مشتریانش مجبور می شود و جای خوشحالی دارد که کاربران می توانند به خاطر مشکلی که دامن شان را گرفته، انتظار عدالت را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهدی حاجی

    V10 یادتون رفت

  • poro alex

    آقدی ضیایی شما اگه یه گوشی الجی جی 5 که بوت لوم شده رو بیاری من چهار تا لپ تاپ برات می خرم کم خبر چرت بذار

    • کامران نوری

      کجایی که برات بیارم گوشیمو؟

  • Mehrdad

    همین ال جی ، وقتی گوشیم آتیش گرفت نمایندگیش با یک مسخره بازی از تعهدی که داشتن شونه خالی کردن ، به هر کجا شکایت کردم یک نفر پشتم نبود لعنت بها ال جی

    • poro alex

      والا تا جایی که ما تو این دو سه ساله دیدیم فقط گوشیای اپل و سامسونگ و هواوی آتیش گرفتن

    • poro alex

      کی آتیش گرفت چرا جو میدی کو کجا بازم یه مشت بچه یه خبر چرت و بی محتوا گذاستن و یه مشت بچه هم فتوا دادن

      • alabama

        دوست عزیز تشریف بیارین تا من جی 5 خودم رو که به این عارضه مبتلا شده تقدیم کنم،فقط لطفا مدل لب تاب ها رو قبلش باهام هماهنگ کنین،با سپاس

  • Sam Anderwood

    فقط منتظرم کی صفحه نمایش بزنه برا اپل بخندیم

    • poro alex

      بذار اول بشه بعدش بخند

  • Aslan Salarkia

    تو ایران باید بریم دادسرای عمومی انقلاب شکایت کنیم؟?⁦??‍♂️⁩?

    • poro alex

      اگه تو ایران یه نکسوس 5 ایکس و وی 20 وجی 5 ش بوت لوپ شده گرفته بیاد از من غرامت بگیره

      • کامران نوری

        نمونش گوشی 5x من که بوت لوپ شد بعد ۷ ماه کار کردن

  • kamran naseri

    خب نباید الجی میخریدی

  • 7.62mm

    افرادی که شکایت نکرده اند غرامتی دریافت نمیکنند؟ خسته نباشی ال جی!

مطالب پیشنهادی