ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمریکا 10 شخص و یک شرکت ایرانی را به بهانه حملات سایبری تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا اخیراً 10 شخص و 1 شرکت ایرانی را به لیست تحریم های خود اضافه کرده. آمریکا مدعی شده که این اشخاص در حملات سایبری به دانشگاه های این کشور و کشورهای ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۴ فروردین ۱۳۹۷  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وزارت خزانه داری آمریکا اخیراً 10 شخص و 1 شرکت ایرانی را به لیست تحریم های خود اضافه کرده. آمریکا مدعی شده که این اشخاص در حملات سایبری به دانشگاه های این کشور و کشورهای دیگر، و نیز یک شرکت فعال در حوزه رسانه نقش داشته اند. مقامات کشورمان هم ضمن محکوم کردن این اقدام، حرکت آمریکا را تلاشی برای جلوگیری از رشد علمی مردم ایران خوانده اند و می گویند که آمریکا از این ترفند خود سودی نخواهد برد.

این تحریم ها به بهانه انجام اقدامات مخرب در فضای مجازی و حملات سایبری اعمال شده است. در لیست افراد تحریم شده، نام های گوناگونی به چشم می خورد که یکی از آنها بهزاد مصری است؛ کسی که قبلاً هم به خاطر حمله به شبکه HBO تحریم شده بود.

مرکز امنیت سایبری انگلیس، موسسه مبنا را عامل حمله سایبری به دانشگاه های انگلیس دانسته و از اقدام آمریکا حمایت کرده است. وزارت دارایی همچنین مدعی شده که موسسه مبنا سیستم های کامپیوتری 144 دانشگاه آمریکا و 176 دانشگاه دیگر در 21 کشور جهان را هک کرده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، اقدام اخیر آمریکا را تحریک آمیز و غیرقانونی دانسته و می گوید نشانه بازر دیگری از خصومت و دشمنی ذاتی هیئت حاکمه آمریکا با ملت ایران است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • yosof

    nexaen
    تلاش زیاد کردی اما هیچ کدوم از حرفامو جواب ندادی.شاید نخواستی ببینی
    ۱- من حرفی از شعاردادن گفتم؟!!گفتم اونهایی که صلح کردن به هیچ جایی نرسیدن بلکه بدترشدن
    و گفتم:خودآمریکا وغرب کلی مشکل دارن بعد میخوان دست دیگرانو بگیرن؟! جواب نپادی علت مشکلات غرب چیه؟!
    جوزف استیگلیتز،برنده دوجایزه نوبل اقتصاد: این اقتصاد آمریکا نیست که سقوط کرده، این علم اقتصاد است که سقوط کرده

    بله تندروی رو محکوم میکنم.باید با تدبیر بود.احمدی نژاد اشکالش تندروی بود.اما حداقل عزت داشتیم
    الان رسیدیم به واردات کودانسانی از ترکیه
    بازم دم انقلابیها گرم که نزاشتن برجام ۲و۳ کلید بخوره که اونوقت نانوس ما دست سربازای آمریکایی بود.مثل ژاپن و..
    گفتی:مشکل از تسخیرسفارت شروع شد!
    عمو!! ملی شدن صنعت نفت هم به سفارت ربط داشت؟! چرا چهره کثیف غرب رو تطهیرمیکنی.اصلا حرفمو دیدی؟ گفتم خوداوباما میگه مادخالت کردیم درصنعت نفت شما زمان مصدق.بفهم
    گفتی: کشور باید روی عقل و منطق بچرخه
    عقل ومنطق شمارو دیدم.۴ تا جاسوس فقط توی گروه مذاکره کننده بود.جمع کنید این حرفهای بیهوده رو و سعی کنید داخل کشور رو قوی کنید.نه اینکه چشم به کدخدا داشته باشی که آخرش میگه: باید کف پای صهیونیسم رو ببوسی تا تو هم مثل من اولین بدهکارجهان بشی!

    • yosof

      عقل و منطق رو درحرف وندی شرمن دیدم که چطور تمسخر کرد گروه مذاکره کننده رو: مذاکره کننده های ایرانی فرق ریمو و لیفت رو نمیدونستن
      https://www.aparat.com/v/YGf4y/%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C_%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%86%3A_%D8%AA%DB%8C%D9%85_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D9%81%D8%B1%D9%82_lift_%D9%88_remove_%D8%B1%D8%A7_%D9%86%D9%85%DB%8C

  • Py House

    زیتانیکس@

    منظورت دزدیدن و مصادره پول نفت ایران به خاطر دو تا ژیگول مفت خور است که تو لبنان گور به گور شدند ؟؟

  • pouya s

    همین الانش شما نمی تونید به مقالات و پایان نامه های ایرانی به رایگان و آزادنه دسترسی داشته باشی پس نباید توقع داشته باشیم به منابع اونا بدون پرداخت اشتراک دسترسی پیدا کنیم

    • molavy

      ایران جزو کشور های open access هستش
      خیلی مقلات مخصوصا پزشکی به صورت انگلیسی و رایگان تو مجلات علمی منتشر میشن .تازه به زبون اونها هم ترجمه شون میکنیم . خیلی مسخره است که چرا باید انگلیسی باشن

  • Py House

    خلاصه نویسی :
    سه تا ناو جنگی مدرن امریکایی را تصور کن پشت یک نفتکش داغون و درحال اتش گرفتن و غرق شدن قایم شدند ? ? انطرف دو تا قایق موتوری چهار نفر بسیجی سیکل دیگه از این خلاصه تر ? ?

  • yosof

    خوب مینویسی،اما چون زباده،کسی نمیخونه
    و به نوعی زیاده روی رو تداعی میکنه
    ببخشید

  • زیتانیکس

    ابرو ریزی جدید در سطح بین المللی

  • محمدی

    nex...
    قسمت اول حرفت که کامل بحث سرش شده بعد به هیچ عنوان اونا به ما توهیم نمی کنند اصلا ابدانا
    اینا به کار اونا تا حالا به ما حملات سایبری نکردند اصلا اسیب ندیدم که اینطوری حرف می زنی

  • Py House

    @nexen

    اسناد سفارت امریکا به کنار شما نقدا اگر اسناد ویکی لیکس را مطالعه بکنید به راحتی می توانید گوشه ای از جنایات امریکا بر کل بشریت را بفهمید حالا ممکنه به صورت مقطعی امریکا دم چند تا کشور عربی را مثل عراق زمان صدام ببیند ولی به موقعش گوش انها را هم مثل صدام می پیچاند الان در خود چین کارخانه های امریکای مدفن ده ها کارگر چینی است که به علت فشار کاری می میرند یا خود کشی می کنند ولی دولت چین به خاطر منافعش حقیقت را پنهان می کند حتما امام خمینی ره هم انزمان با امریکایی ها مذاکرات فراوانی داشته و کاملا از جنایات مخفی امریکا اگاهی داشته است وگرنه بیخودی به امریکا گیر نمی داد تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا امریکا دارو را تحریم می کند ؟ ایا این کار های امریکا جنایت نیست ؟

  • ali-g

    هه رشد علمی مردم ایران؟ مردمی که سالانه کمتر از ده دقیقه مطالعه دارن؟ و دانشجوهایی که پایان نامشون رو کپی پیست میکنن و مسئولینی که مدرک دکتراشون رو میخرن؟

  • Py House

    nexaen@

    دوست عزیز شما اطلاعاتتان ناقص است جنایات امریکا ضد مردم ایران بیش از تصور است برخی از این جنایات را 40 سال است ایران حتی نمی تواند منتشر بکند چون اگر منتشر بشوند دیگر هیچ راه دوستی بین ایران و امریکا باقی نمی ماند در این حد بگویم که شما برخی از این فیلم های علمی تخیلی را واقعی در نظر بگیرید اگر انطور که شما می گویید و رسانه ها در گوش شما فرو کرده اند است باید تا به حال امریکا ایران را هم مثل ژاپن بمباران اتمی می کرد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها لحظه شماری می کنم تا اسناد سفارت امریکا که 40 سال است مسکوت مانده منتشر بشود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی