ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با کمپین تبلیغاتی جدیدش برای موبایل P20، اپل و سامسونگ را به سخره می گیرد

هواوی شاید به اندازه اصلی ترین رقبایش در کشورهای غربی موفق نباشد، اما کماکان سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان، پس از اپل و سامسونگ به حساب آمده و حالا دست به هرکاری ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۴ فروردین ۱۳۹۷  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هواوی شاید به اندازه اصلی ترین رقبایش در کشورهای غربی موفق نباشد، اما کماکان سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان، پس از اپل و سامسونگ به حساب آمده و حالا دست به هرکاری می زند تا بازار این کشورها را از آن خود کند. به عنوان مثال در بریتانیا، هواوی تصمیم به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی عجیب برای موبایل های پرچمدار P20 و P20 Pro گرفته است.

موبایل های این خانواده قرار است به همراه دوربین های پیشرفته به دست مشتریان برسد و کمپانی هوآوی تصمیم به قرار دادن کامیون های تبلیغاتی بزرگی در مقابل فروشگاه های فیزیکی اپل و سامسونگ گرفته که این قابلیت ها را به رخ می کشند.

روی کامیون های هواوی، عباراتی مانند «صبر کنید» یا «صبور باشید» درج شده و حروف A و I با رنگ قرمز مشخص شده که به تکنولوژی هوش مصنوعی مورد استفاده در موبایل های جدید اشاره دارد.

علاوه بر این کامیون های بزرگ، گرافیتی هایی روی پیاده روهای مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ نقاشی شده که می گویند «یک رنسانس» در راه است؛ شعاری که احتمالاً به قابلیت های تصویربرداری و افکت پرتره در موبایل های P20 مربوط است. در هر صورت، تا معرفی موبایل های P20 و P20 Pro تنها چند روز باقی مانده و بالاخره می توانیم ببینیم هوآوی چه چیزی ابداع کرده که حتی نمی تواند در قبالش متواضعانه رفتار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • علیرضا عابدی

    این گوشی تو هر زمینه ضعیف باشه قطعا عوض مصنوعی فوق العاده ای خواهد داشت

  • 007

    دمش گرم دهن سامسونگ همون سامهنگ و اپل طرفداران شیپل را سرویس کن ??????

    • mohamadreza

      هروقت در توانت بود یدونه از گوشیای اپل و سامسونگو دستت بگیری بیا حرف بزن
      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
      مسخصه تا حالا نه اپل دستت گرفتی نه سامسونگ :/

  • I.G.I

    دوست عزیز mohamadreza
    نگاهی به لایک های کامنتت هم بنداز

    • mohamadreza

      خب یعنی دور از ذهن بود که ۱۵ نفر یا بیشتر اینجا آدم داریم گ هوآوی دارن؟ :|| من چیز بدی نگفتم ، برداشت بدی کردن شاید حالا نمیدونم داداش

  • مهدی فراهانی

    هواوی غول بزرگ گوشی سازی خواهد شد!

    • علی غفاری

      کاملا موافقم

  • روزبه

    کارش درسته خدایی خیلی شاخ شده

  • mohamadreza

    این مسخره کردن واسش فایدع ای نداره ، وقتی چندساله بهترین گوشیا برای سامسونگه
    آیفون ک بحثش جداس ، آیفونم غاولیه واسه خودش ، هوآوی هیچوقت نمیتونه تو این رغابت(سامسونگ و اپل) جا بده خودشو چون حسابش نمیکنن اصن?
    وقتی دوتا غول هستن بچه غول نمیاد وسط که
    هوآوی هم خوبه من نمیگم بده
    اما یه مقداری خودشو دست بالا گرفته ک فقط خودشو با این کار به تمسخر گرفته
    الان اس ۹ پلاس و آیفون ایکس دوتا خیره کننده ی بی عیب و نقص هستن واقعا
    دیگه یه میت ۱۰ پرو و فلان نمیپره وسط
    اصن بگیم گوشیایی ک معرفی میکنه طرفدار داره و گوشیا عالی (قبول)
    اما دیگه بشینه سرجاش ، اعتماد ب نفس کاذب خیلی بده??

    • LOGANLEGEN

      اینقدر گستاخی که فقط بهت یادآوری میکنم گستاخ نباشی

  • Mohammad Daryabiyan

    دیوووونه اس این ???? خوشم اومد از این کارش ????

مطالب پیشنهادی