ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهای حفاظت از حریم شخصی؛ سازمان نظارت بر رسانه‌های روسیه خواستار فیلترینگ تلگرام شد

به گزارش وب سایت ABC News، سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاهی در این کشور خواسته تا پیام رسان تلگرام فیلتر شده و از دسترس کاربران خارج شود. این سازمان که نظارت بر ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۳۹۷  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به گزارش وب سایت ABC News، سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاهی در این کشور خواسته تا پیام رسان تلگرام فیلتر شده و از دسترس کاربران خارج شود.

این سازمان که نظارت بر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه را برعهده دارد می گوید شرکت تلگرام، اولتیماتوم تعیین شده برای ارائه کدهای رمزنگاری شده تلگرام به سازمان امنیت روسیه را نادیده نگرفته و شکایت خود را به دیوان عالی این کشور برده است. این در حالی است که تلگرام از مدت ها پیش اعلام کرده بود که به چنین ابزارهایی برای رصد پیام های کاربران دسترسی ندارد.

بعد از این ماجرا، پاول دوروف، بنیانگذار شرکت تلگرام گفته است که درخواست دولت مسکو برای نظارت بر پیام های کاربران، مصداق نقض حریم شخصی آنها به حساب می آید و این عمل را محکوم کرده است.

ناگفته نماند که تلگرام طی چند وقت اخیر در ایران هم با مشکلاتی مواجه شده و خبرهایی ضد و نقیض درباره فیلترینگ آن تا پایان فروردین ماه به گوش می رسد. این طرح مثل همیشه موافقان و مخالفان خاص خود را دارد و ظاهراً هنوز تصمیم قاطعی در قبال وضعیت این پیام رسان اتخاذ نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • u kh

    @محمدی
    رسما داری دروغ میگی روسیه تو چند دهه اخیر به ما تکنولوژی نظامی داده??!!!
    همین مونده بود از روسیه تعریف کنی ،میدونی زمان جنگ روسیه چقد به عراق سلاح داد میدونی چقد هواپیما و تانک و...داد سیستم پدافند هوایی پیشرفته رو که برا بغداد طراحی کرد !!!
    در حالی که توی همون جنگ آمریکا به ایران سلاح فروخت.و روسیه مارو بازی میداد.
    روسیه سر همون s300 تاریخ گذشتش چقد مارو بازی داد کی پول گرفت کی تحویل داد???غیر اون چی داده به ما?اونم کار به شکایت کشید و الا معلوم نبود کی بده،غیر اون چی داده?یه هواپیما میده?
    میدونی چقد برا راکتور بوشهر بدقولی و ادا اطوار درآوردن?حالا رفته تو ترکیه ،همون ترکیه ای که هواپیماشونو زد کلنگ نیروگاه اتمی میزنه ،ما چی کار کردیم فرودگاه گذاشتیم در اختیارش ،آسمون گذاشتیم در اختیارش ،چی کار کرد برامون? یه بار اونم توی همین ماه اخیر یه پیش نویس قطع نامه رو وتو کرد .که البته دستشم درد نکنه .

  • 007

    حمید رضا همون یوسف پخ یدی سیکتیر

    • yosof

      جواب منطقی که ندارید.اینو میدونستم.یا فحش میدین یا پرت و پلا
      اما جدیدا چیز جالبی کشف کردم.اینکه علم غیب هم دارین
      تو و محمدی غیبگویی کردین که من همون حمیدرضا هستم.واقعا تبریک میگم بهتون با این نبوغ سرشار

  • آریا

    دیکتاتورها همه شبیه هم هستن. و به گواه تاریخ سرنوشتشان هم مثل همه خوشبختانه

  • Mehrdad

    اینه قدرت رمزنگاریش واقعا ، دمش گرم ??

  • yosof

    ۱- تلگرام، کانال ... نیوز رو که هنوزهم ملت رو به قتل و آشوب و ساخت سلاح سرد ترغیب میکنه رو ساپورت میکنه
    با وجوددرخواست وزیرارتباطات از تلگرام مبنی بر مسدودکردن این کانال
    یعنی تحقیروزیر،یعنی پشت پرده تلگرام، دشمنان ایران هستند
    ۲- پشت پرده حمایت مالی از تلگرام،صهیونیست بزرگی مثل میخائیل میری لشویلی هست که هرروز با مقامات و ارتش صهیونیسم دیدار داره
    https://www.aparat.com/v/l0CKX/میخائیل_میری_لشویلی،_مالک_تلگرام،_در_حال_بازدید_از_ارتش

    https://www.eyerys.com/articles/people/social-media-encrypted-messaging-and-pavel-durov

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/VKontakte

    • hamidic

      اخه ارباب تو اینترنت هم این موارد زیاده با یه سرچ ساده پیدا میکنی چرا انقدر جفنگ میگی فکر کن دلیلی که پیامرسان داخلی میخوان بیارن جلوگیری از حریم خصوصیه

    • حمیدرضا

      خسته نشو. اینا جواب منطقی برات ندارن یا فحش می‌دن یا منفی. هیچکدوم هم مهم نیست

      • محمدی

        این کامنت مال خودته

        • حمیدرضا

          شما اینطور فکر کن. کلاً قدرت تحمل نظرات مخالف خودتون را ندارین. فکر می‌کنید اکثریت هستید. ولی اکثریت مردم اینجاها نمیان یا کامنت نمی‌ذارن

    • Ghost

      دشمن ملت تویی نه تلگرام .

    • dandelion

      خسته نشدی میای اینجا این حرفا رو میزنی بهت منفی میدیم ؟! ول کن دیگه. ببر این حرفا رو بالای منبر بزن نه اینجا

  • sagittarius19

    این روسیه خیلی نامرده. تو تاریخ خودشو ثابت کرده. به ایران هم کلی ضرر رسونده. هماهنگی این کارش هم با ایران جالبه. اصلا کشورهایی مثل روسیه و کوبا و ایران و کره شمالی همش دنبال سانسور و محدودیت هستن. انشالله دیکتاتوری بر مردم جهان به پایان برسد.

    • yosof

      انگلیس و بی بی سی خوبه که ۱۵ میلیون ایرانی رو کشته؟! وملی شدن صنعت نفت رو با کودتا از ما گرفت؟! آفرین به منطق شما

      • محمدی

        روسیه تو دوران تزاری شوروی دهم ما رو سرویس کرد در چند ده اخیر جز کشورهایی بود که به ما تکنولوژی نظامی میداد الان روسیه نبود انیکا ایرانو گرفته بود هیچ تجزیش کرده بود

  • Mohammad Daryabiyan

    ای کسانی که به دلیل رایگان بودن اینترنت نرم افزار سروش قصد ترک تلگرام را دارید بدانید و آگاه باشید که پدران ما نیز برای آب و برق مجانی انقلاب کردند?

    • yosof

      با همین تحقیقات شگرف خودتون، رای دادید به اصلاحات و مملکت رو به آفتوبه گرفتید
      آخرشم میندازید گردن رهبر
      انگاررهبرباید تاوان اشتباه شمارو بده

    • yosof

      متاسفانه ذهنتون پر از شبهاتی هست که شبکه دولتی بی بی سی و صدای آمریکا تکرارمیکنن
      صدای آمریکا هرسال کلیپ سخنرانی بهشت زهرا س رو ورمیداره و صدای سخنرانی حوزه علمیه رو روی اون مونتاژ میکنه تا ملت ساده رو فریب بده
      حتی حوصله ندارین یه سرچ ساده کنید و حقیقت ماجرا رو بفهمید
      ملتی که جهل داشته باشه،همیشه آلت دست دشمن قرارمیگیره

      • Abolfazl Mandi

        پراید 24 میلیونی ، تخم مرغ ده هزارتومنی دلار پنج هزارتومنی این همه بیکاری این همه اختلاس و دزدی این همه اختلاف طبقاتی این همه فقر با وجود ثروت عظیم ایران ، اینام کار آمریکا و انگلیسه حتما
        دشمن اصلیه این خاک که فعلا شماها و امثال شما هستین
        با این افکار پوسیده تون

    • yosof

      تو هنوزنمیدونی امام ره اسمی از آب و برق مجانی نبرد
      قبل از انقلاب و حتی بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن هم اسمی نبرد
      حدود یک ماه بعد،اولین بار وزیرکشور این وعده رو داد که امام چند روز بعد(اسفند۵۷) در سخنرانی حوزه علمیه،جوابشو داد که: دلخوش به این وعده ها نباشید
      یعنی شما که برای این چیزا انقلاب نکردید

      • Mohammad Daryabiyan

        باز رفتی آپارات این چرت و پرت ها رو نگاه کردی؟! گیریم که نگفته باشه یا پاسخ بده به دولت موقت ، دلخوش به اینمقدار نبودیم شما بگید چه مقداری به مردم دادند؟ ( کشتار ، از بین بردن دین مردم ، فقر و بیکاری ، طلاق و تجاوز و فاحشگی ، اختلاس میلیارد دلاری ، فنا دادن ثروت ممکلت برای اعراب ، پرورش و حمایت تروریست ، نابودی محیط زیست ، خودکشی و خودسوزی ، کودکان کار ، کارتن و گورخوابی ، صادرات دختران کشور به دبی برای بردگی جنسی ، کشتار جوانان ، زورگویی و شلاق کارگران ، خرافه پرستی ، بت پرستی ، عدم آبادانی شهرهای کشور ، قطع روابط با کل دنیا ، تحریم ها ، پرورش نخبه های اختلاس ، دزدی ها ، قطع دست ، اختلاف طبقاتی ، اختلاف توی جرم ها ، بگم یا بسه؟) شما میری تو بهر یه موضوعی از اونطرف گندش در میاد ... بحث رو سیاسی ترش نکن ، شما هر چقدر هم جواب بدی کسی گوشش به شماها بدهکار نیست 39 سال از تاریخ ایران تباه شد و دست شماها بود باید مردم رو راضی میکردید دیگه مطمئن باشین امثال سبزها و بنفش ها هم نخواهند بود که شماها رو نجات بده و یا برای مردم مطرب بازی و سیاه نمایی بکنه. شما میخوای ایران رو آباد نشون بدی باشه نشون بده منم میگم بله ایران آباده اما زنده ها تو گور میخوابن واسه مردها ضریح میسازن ، ایران آباده کارگر جون میکنه 40 تومن ، وزیر و دم و دستگاهای حکومتی میلیونی ، ایران آباده چون بودجه عمرانی قطعه بودجه تبلیغات و بسیج و مصلا و حوزه علمیه و خواهران و ... میلیاردی .. ولمون کن بابا حال داری بیش از این دهن منو باز نکن.. دیگه معلومه چیکاره اید ... بدورد

        • yosof

          من خودم کلی ایراد به این مملکت دارم.کم چوب نخوردم از بیکاری و...
          اما میگم خودمون باید مملکت خودمونو بسازیم
          اولین مرحله هم اصلاح خود هست.با دانش،با تلاش،با سختکوشی،با گوش ندادن به حرفها و شایعات دشمن، با همکاری و اتحاد،با درایت و فهم سیاسی، با رای دادن بدور از
          احساسات و حالگیری و قوم و قبیله و پول، با حمایت از افراد شایسته و توانمندو..
          همین
          ضرب المثل چینی میگه: بجای اینکه به تاریکی نفرین کنی،یک شمع روشن کن
          به امید پیروزی ایران

          • Mohammad Daryabiyan

            خود این شعار دوست گرامی ، آخه بچه ای که میره دبستان چه میفهمه کی به کیه ؟ تا میره میگه مرگ بر فلانی مرگ بر فلانی خب از این چه انتظاری داری که فردا فرهنگ صلح و دوستی داشته باشه ؟ یا میره نماز اجباریه بچه هیچی بلد نیست از دین دین یاد دادن بهش دیگه چیه فردا همون میاد پدر ممکلت رو در میاره ، بچه بلد نیست جنس مخالف چیه ، ازدواج چیه ، فرهنگ رانندگی چطوریه ، فرهنگ استفاده از امکانات چیه ، فرهنگ کتابخونی چیه ، آداب و رسوم چیه هزاران هزار کوفت زهرمار دیگه بعد انتظار فرهنگ رو دارید؟ خب یه زمانی به الان بندازین یه نگاه به زمان گذشته ببینید آموزش فرهنگ حتی اجباری هم شده بخوبی انجام شده. الان فقط باید بگی مرگ بر آمریکا ، بدون چندتا امام داری ، نماز رو وضو رو چطوری میگیری ، کفن میت چند تیکه اس تابرسی به یه جایی اون بالا بالا ها. اصلاً هم در حیطه اون کاری که میخوای استخدام شی هم وارد نباشی مشکلی نیست فقط اونا رو بلد باش همین .. خب از این چه انتظاری داری؟ مثلاً رشته کشاورزی توی مدیریت شهرداری هستش چرا؟ به خاطر این جور مسائل . نگو از خودمون شروع کنیم ( که صد البته باید اینطوری باشه ) بگو از فرهنگی که بهمون یاد میدن شروع کنیم. نمونه اش کره شمالی رو یه بررسی کن تا بهتر بفهمی

  • M

    تلگرام از مدت ها پیش اعلام کرده بود که به چنین ابزارهایی برای رصد پیام های کاربران دسترسی ندارد.

    یعنی چی که تلگرام گفته کلید رمزنگاری را ندارد؟!!

  • M

    چه هماهنگی جالبی با ایران دارند! ?

  • سعید

    چرا نظرات دیر تایید میکنید
    چرا انقدر این سایت تغییر کرده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی