شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد کند شدن تلگرام توضیح می دهد
امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین ...
امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین رابطه شرکت ارتباطات زیرساخت طی اطلاعیه ای، از لغو مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام (CDN) در ایران خبر می دهد.
شرکت ارتباطات زیرساخت امروز در اطلاعیه ای به تشریح وضعیت موجود پرداخته و می گوید بنا به دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی، مجوز قانونی استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام در ایران لغو شده است. جالب است که صدور این مجوز به سال 1395 بر می گردد.
با خروج سرورهای CDN تلگرام از مدار ارتباطی داخلی کشور، حجم عظیم داده های رد و بدل شده در این شبکه پیام رسان به ترافیک بین المللی خواهد پیوست و طبیعیست که کاربران نیز افت کیفیت و کاهش قابل توجه سرعت را تجربه می کنند. البته انتظار می رود با به روز رسانی وضعیت سرورهای تلگرام و ارائه مسیرهای ارتباطی جایگزین به نزدیک ترین سرورهای توزیع محتوا در سرتاسر جهان، کمی از حجم اختلالات کنونی کاسته شود.
گفتنیست شرکت ارتباطات زیرساخت این اطلاعیه را در راستای «شفافیت ساختارمند» به عنوان راهبرد اساسی مجموعه وزارت ارتباطات منتشر کرده، در حالی که هنوز هیچ وضعیت شفافی در مورد آینده این پیام رسان محبوب وجود ندارد و صرفاً با اظهارات ضد و نقیض روبرو هستیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مال من هنوز سرعتش پایینه
شفافیت ساختارمند... مرسی همین ?
باعث و بانی کند شدن تلگرام و اختلال در کسب و کارها و بههم ریختن اعصاب مردم و.... من که ازش نمیگذرم، مگر اینکه یک بلایی سرش بیارم
باز که به yosof منفی دادین! بابا این حقوق میگیره با این منفیا ? ?
دوستان لطفا
پای شهدا را به این بحث های مسخره باز نکنید!!!!
شهدا کسانی بودند که از با ارزش ترین چیزها ی زندگی شان گذشتند تا ما در آرامش باشیم
جزو هیچ حزب سیاسی نبودن
به خاطر قشر خاصی جانشان را فدا نکردند
و نگذاشتند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیافته
پس حرفی نزنیم که خدای نکرده
بی حرمتی به ایشان بشود
هیچ اطمینانی به توضیحات اینها نیست قضیه بستن سی دی ان نیست زدن عمدا کند کردن
اقا همه چی به کنار، چرا تمام پست ها 1 تا 2 دیسلایک خورده؟؟
اخه بالاخره شما طرفدار حفظ تلگرامید یا فیلتر شدنش؟؟؟
این وسط چند تا عقده ای هم تو دیجیاتو هستند که میان فقط به نظرات بقیه لایک منفی میدن - خسته نباشی عقده ای - خدا قوت مریض
عذرخواهی
میخواستم به sagittarius19 ریپلای کنم
شما هم نگران به جهنم رفتن مردم با حرفهای من نباش
مردم خودشون عقل دارن میفهمن کی راست میگه کی داره مغلطه میکنه
این یوسف جوری داره میگه پاول ضد ایرانیه انگار خودش طرفدار خشایارشاس . بابا خودتون هم که از مخالفای کوروش و .. هستید و یه جورایی ضد ایرانی.
این یوسف انقدر که به این پیامرسانای داخلی گیر داده به خاطر اشتغال به چیزای دیگه که قاچاق میشن یا وارد میشن و تولید داخل رو از بین می بره گیر نمیده.
این یوسف به این موضوع اشاره کنه که اگه ایران کشور آزادی بود چقدر اشتغال زایی انجام می شد. ولی محدودیت و منزوی بودن اینجوری کرده.
هر وقت این چیزا درست شد من گوشیم رو پر از پیام رسان داخلی می کنم.ولی به من دیگه نگید اینا رو که می دونم بهونه س این چیزا. یه کم باهوش بودین از دی ماه شروع نمیکردین به گیر دادن. میذاشتین یکم بگذره بعد
از بانک،خودروسازی و فرهنگ و... گفتم
*ضمنا ما 8 سال با 30 کشور جنگیدیم یک وجب خاک ندادیم
*شما ادعای ملی گرایی که یک شهید هم ندارین برای دفاع از کشور
*موقعی که داعش هدف اصلی رو ایران اعلام کرد، شما علیه مقاومت پست میذاشتید وخیلیهاتون فرار را برقرار ترجیح دادن
*الان هم که پاول جون شما علیه ایران پست گذاشت، یکی از پیجهای باستان گرایی و کوروش پرستی اون رو لایک کرد و همچنان اسطوره شماست.ندیدم اعلام انزجار کنید از پاول جون
ضمنا من همچین موافق کارهای داخلیها نیستم
بعله دوستان همه افرادی که شهید شدن فامیلای اینن .....واقعا تو فکرم میکنی؟؟
منظور من مشخصه، غربگراهایی که هرچه ج ا میگه، اینها مخالفت میکنن.حتی اگه حرف حق باشه.جسارت به توده مردم که فهیم هستن نشه
دلیلش اینه که مردم کلا با ج ا مخالفن و اعتمادشون و اعتبارشون رو بین مردم از دست دادن و فقط با زور و فحش و دشمن گویی مردم رو مجبور به کاری میکنن که اصلا خوب نیست باید اول خودشون رو اصلاح کنن که مردم کم کم بهشون اعتماد کنن چرا مردم آمریکا اینطوری نیست و از محصولات خودشون استفاده میکنن ؟ موافقا لایک
یوسف برات متاسفم با خیال هات فک میکنیفقط تو وبسیجی ها خوبن و مومنن بقیه ایرانی ها کافر و خائن هستن
باز که غیبگویی کردین.من اصلا از بسیج حرف زدم؟
مگه همین مسولین نمیگفتن که با استفاده از پیامرسان های داخلی هزینه ها پایین میاد و کلی پول صرفه جویی میشه پس چرا الان یه همچین کاری کردن ؟ مگه باعث خرج تراشی نمیشه؟?