ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد کند شدن تلگرام توضیح می دهد

امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷  |  ۱۱:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین رابطه شرکت ارتباطات زیرساخت طی اطلاعیه ای، از لغو مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام (CDN) در ایران خبر می دهد.

شرکت ارتباطات زیرساخت امروز در اطلاعیه ای به تشریح وضعیت موجود پرداخته و می گوید بنا به دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی، مجوز قانونی استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام در ایران لغو شده است. جالب است که صدور این مجوز به سال 1395 بر می گردد.

با خروج سرورهای CDN تلگرام از مدار ارتباطی داخلی کشور، حجم عظیم داده های رد و بدل شده در این شبکه پیام رسان به ترافیک بین المللی خواهد پیوست و طبیعیست که کاربران نیز افت کیفیت و کاهش قابل توجه سرعت را تجربه می کنند. البته انتظار می رود با به روز رسانی وضعیت سرورهای تلگرام و ارائه مسیرهای ارتباطی جایگزین به نزدیک ترین سرورهای توزیع محتوا در سرتاسر جهان، کمی از حجم اختلالات کنونی کاسته شود.

گفتنیست شرکت ارتباطات زیرساخت این اطلاعیه را در راستای «شفافیت ساختارمند» به عنوان راهبرد اساسی مجموعه وزارت ارتباطات منتشر کرده، در حالی که هنوز هیچ وضعیت شفافی در مورد آینده این پیام رسان محبوب وجود ندارد و صرفاً با اظهارات ضد و نقیض روبرو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • MarShaL

    مال من هنوز سرعتش پایینه

  • saeed_ebrahimi

    شفافیت ساختارمند... مرسی همین ?

  • testheway

    باعث و بانی کند شدن تلگرام و اختلال در کسب و کارها و به‌هم ریختن اعصاب مردم و.... من که ازش نمی‌گذرم، مگر اینکه یک بلایی سرش بیارم

  • فرشاد

    باز که به yosof منفی دادین! بابا این حقوق میگیره با این منفیا ? ?

  • ramin 20i

    دوستان لطفا
    پای شهدا را به این بحث های مسخره باز نکنید!!!!
    شهدا کسانی بودند که از با ارزش ترین چیزها ی زندگی شان گذشتند تا ما در آرامش باشیم
    جزو هیچ حزب سیاسی نبودن
    به خاطر قشر خاصی جانشان را فدا نکردند
    و نگذاشتند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیافته
    پس حرفی نزنیم که خدای نکرده
    بی حرمتی به ایشان بشود

  • shahrooz m

    هیچ اطمینانی به توضیحات اینها نیست قضیه بستن سی دی ان نیست زدن عمدا کند کردن

  • Mr. Mohammad

    اقا همه چی به کنار، چرا تمام پست ها 1 تا 2 دیسلایک خورده؟؟
    اخه بالاخره شما طرفدار حفظ تلگرامید یا فیلتر شدنش؟؟؟

  • Saeed Pm

    این وسط چند تا عقده ای هم تو دیجیاتو هستند که میان فقط به نظرات بقیه لایک منفی میدن - خسته نباشی عقده ای - خدا قوت مریض

    • yosof

      عذرخواهی
      میخواستم به sagittarius19 ریپلای کنم

    • yosof

      شما هم نگران به جهنم رفتن مردم با حرفهای من نباش
      مردم خودشون عقل دارن میفهمن کی راست میگه کی داره مغلطه میکنه

  • sagittarius19

    این یوسف جوری داره میگه پاول ضد ایرانیه انگار خودش طرفدار خشایارشاس . بابا خودتون هم که از مخالفای کوروش و .. هستید و یه جورایی ضد ایرانی.
    این یوسف انقدر که به این پیامرسانای داخلی گیر داده به خاطر اشتغال به چیزای دیگه که قاچاق میشن یا وارد میشن و تولید داخل رو از بین می بره گیر نمیده.
    این یوسف به این موضوع اشاره کنه که اگه ایران کشور آزادی بود چقدر اشتغال زایی انجام می شد. ولی محدودیت و منزوی بودن اینجوری کرده.
    هر وقت این چیزا درست شد من گوشیم رو پر از پیام رسان داخلی می کنم.ولی به من دیگه نگید اینا رو که می دونم بهونه س این چیزا. یه کم باهوش بودین از دی ماه شروع نمیکردین به گیر دادن. میذاشتین یکم بگذره بعد

    • yosof

      از بانک،خودروسازی و فرهنگ و... گفتم
      *ضمنا ما 8 سال با 30 کشور جنگیدیم یک وجب خاک ندادیم
      *شما ادعای ملی گرایی که یک شهید هم ندارین برای دفاع از کشور
      *موقعی که داعش هدف اصلی رو ایران اعلام کرد، شما علیه مقاومت پست میذاشتید وخیلیهاتون فرار را برقرار ترجیح دادن
      *الان هم که پاول جون شما علیه ایران پست گذاشت، یکی از پیجهای باستان گرایی و کوروش پرستی اون رو لایک کرد و همچنان اسطوره شماست.ندیدم اعلام انزجار کنید از پاول جون

      ضمنا من همچین موافق کارهای داخلیها نیستم

      • کامیاب

        بعله دوستان همه افرادی که شهید شدن فامیلای اینن .....واقعا تو فکرم میکنی؟؟

        • yosof

          منظور من مشخصه، غربگراهایی که هرچه ج ا میگه، اینها مخالفت میکنن.حتی اگه حرف حق باشه.جسارت به توده مردم که فهیم هستن نشه

          • shayan tl

            دلیلش اینه که مردم کلا با ج ا مخالفن و اعتمادشون و اعتبارشون رو بین مردم از دست دادن و فقط با زور و فحش و دشمن گویی مردم رو مجبور به کاری میکنن که اصلا خوب نیست باید اول خودشون رو اصلاح کنن که مردم کم کم بهشون اعتماد کنن چرا مردم آمریکا اینطوری نیست و از محصولات خودشون استفاده میکنن ؟ موافقا لایک

          • shayan tl

            یوسف برات متاسفم با خیال هات فک میکنیفقط تو وبسیجی ها خوبن و مومنن بقیه ایرانی ها کافر و خائن هستن

          • yosof

            باز که غیبگویی کردین.من اصلا از بسیج حرف زدم؟

  • mohammadrd

    مگه همین مسولین نمیگفتن که با استفاده از پیامرسان های داخلی هزینه ها پایین میاد و کلی پول صرفه جویی میشه پس چرا الان یه همچین کاری کردن ؟ مگه باعث خرج تراشی نمیشه؟?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی