ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید پارس اتوماتیک، دانگ فنگ H30, آریسان و وانت تندر 90 ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید برخی از محصولات خود شامل آريسان، تندر پيكاپ، اچ سى كراس و پارس اتوماتيک را در خردادماه 97 منتشر نمود. قيمت ‌های درج شده در جدول زير براساس مصوبات داخلي ...

تیم خودرو
تیم خودرو منتشر شده در ۱ خرداد ۱۳۹۷  |  ۱۹:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید برخی از محصولات خود شامل آریسان، تندر پیکاپ، اچ سى کراس و پارس اتوماتیک را در خردادماه 97 منتشر نمود.
قیمت ‌های درج شده در جدول زیر براساس مصوبات داخلی ایران خودرو تعیین شده ‌اند و متعاقبا در سیستم فروش اعمال خواهند شد.

لذا تا اطلاع ثانوی این گروه از خودروها با در نظر گرفتن تخفیفات فصلی، با قیمت فروش جاری عرضه خواهند شد.
قیمت جدید 4 محصول از شرکت ایران خودرو - خرداد 97:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • kianoosh sadegbpoor

    شما جدی با این کارایی که بیشتر مارو یاد کاردستی بچه چینی ها میندازه میخواید رقبای خارجی رو بیرون کنید بنظرم دوتا شاخم براش بزارید ،خیلی راحتتر میتونه با شاخاش رقبا رو از میدون بدر کنه ،میگی نه؟! امتحان کنید.

  • sepehri

    حاله ادم بهم میخوره از این کشور تو این چهل سال بجز ضرر و گرونی چیزی بهمون نرسید

  • amir

    خدا لعنتتون کنه دس از سر مردم بردارین دیگه بی نا..... دزدی تا کجا اخه

  • Vahid

    خدایی مملکتو دست یه بچه میدادی این همه گند نمی تونست بزنه!!!

  • No Name!

    روزی هست که گرونی نداشته باشیم؟؟؟؟؟
    بعدم صدا سیما میاد جوری حرف میزنه که آدم اگه واقعیتو ندونه واقعا فک میکنه حق با ایناس
    تا این حد تو حرف زدن حرفه ای ان اینا
    اما گذشت....

  • rezan7899

    آخر الزمان یعنی پیکان ۳۲ ملیونی

  • yosof

    چه فایده داره بازم دلار میره بالا.40 دیسلایک
    از سال 96 به بعد اقتصاد رونق میگیره.32 لایک
    دلار شد هزارتومن تبریک

    • alimohammadi15

      خب الآن مشکل سر لایک و دیسلایک هاست؟!
      یه زمانی میگفتی انسان پرواز میکنه هم باهات کلی مخالفت می شد.
      دلیل نمیشه هروقت کسی دیسلایک گرفت بشه گفت که ایشون تو راه درست بوده!
      *اینو برای این گفتم که تا حالا هیچوقت با منطق «از تعداد دیسلایک بفهم» با شما بحث نکردم. اگه چنین چیزی گفتم و یادم نیست عذر میخوام.

      • yosof

        نه، سر لایک و دیسلایک نیست برادر من.
        سر اینه که بدون تحقیق انتخاب میکنیم.احساسی هستیم تا منطقی.
        هرلحظه نظرمون داره عوض میشه.جالبه که دشمن داره نظرات ما رو مدیریت میکنه و خودمون هم متوجه نیستیم.
        همینه دیگه همیشه از ما سوء استفاده شده و وضع مملکت شده این.
        به خودم گفتم که دوستان ناراحت نشن،چون در جو تهاجمی نمیشه دیالوگ ثمربخش داشت.

        • ali-g

          دشمن نظراتمون رو مدیریت میکنه ???? نمیدونم کله شما با چی پر شده

        • alimohammadi15

          منم موافقم با این بحث احساسی انتخاب کردن.(منظورم فقط توی یه زمینه خاص نیست)
          بله دشمن داره نظرات مارو مدیریت میکنه. همینه که من به شما میگم نظرات این آقای هنری کیسینجر رو گوش نکنید. ایشون از نظر من یه مار هفت خطه که با وینستون چرچیل میتونه رقابت کنه! اگه اینو میگم از سر دشمنی با کسی نیست، بلکه میگم که ایشون دشمنتونه و نباید به حرفش گوش کنید یا اعتماد کنید. متاسفانه دیدم در مقالات رسمی یا کتاب ها و غیره هم از سخنانشون مینویسن و میگن این آقا که دشمنمونه اینطوری گفته. یه نقل و قول بیارم از خود رهبری، که موقع انتخابات هم خیلی بازخورد داشت، که خلاف خواست دشمن عمل کنید. برای همین من دارم علیه این آقای کیسینجر میگم...

          • hmasroor

            چه جالبه که اکثریت مردم ایران جزو دشمن ها حساب میشن.
            شما هم با دوست های 5 درصدی خودتون شاد باشید ایشالا اون 95 درصد دشمنم یا میندازید اوین یا میکشید راحت میشید اون وقت از 80 میلیون 4 میلیون ایرانی غیردشمن میمونه.

          • alimohammadi15

            من علیه آقای روحانی حرفی نزدم.
            وقتی گفتم دشمن، منظورم این بود که حداقل وقتی ایشون آمریکا رو دشمن می بینن، بهتره بهش اعتماد نکنن.
            قرار نیست وقتی من میگم دشمن، برای من و ایشون و شما و همه دشمن باشه.
            من توی نظرم خطاب به ایشون نوشتم و فرض رو بر دشمنانشون گذاشتم.

  • reza

    اینجا از شهر هرت هم بد تره

  • mp

    یه بار نشنیدم چیزی ارزون بشه
    بدبختی یک و دو نیست که

مطالب پیشنهادی