ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر زنده‌ اکسپریا XZ3 لو رفت؛ دوربین دوگانه و طراحی تکراری

اصولاً سونی هر شش ماه یک بار تلفن هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. این شرکت مرداد ماه سال گذشته طبق همین روال، از موبایل اکسپریا XZ1 رونمایی کرد و شش ماه بعد در جریان کنگره جهانی ...

امین قیاسی
امین قیاسی منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۳۹۷  |  ۱۶:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اصولاً سونی هر شش ماه یک بار تلفن هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. این شرکت مرداد ماه سال گذشته طبق همین روال، از موبایل اکسپریا XZ1 رونمایی کرد و شش ماه بعد در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) اکسپریا XZ2 را معرفی نمود. با توجه به این روند، به نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی یاد شده قصد داشته باشد اکسپریا XZ3 را تا دو یا سه ماه دیگر معرفی کند. حال اولین تصاویر زنده‌ این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که این تئوری را تایید می‌کند.

با بررسی این تصاویر، می‌توان نتیجه گرفت که سونی هم به جمع دیگر تولیدکنندگان پیوسته و سعی دارد اکسپریای بعدی را به یک دوربین دوگانه مجهز کند. البته پیش از این نیز اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه معرفی شده بود اما ماژول دوربین اکسپریا XZ3 با مدل قبلی تفاوت خواهد داشت. برند معروف ژاپنی سعی کرده دو لنز دایره‌ای را به همراه یک فلش LED زیر یکدیگر قرار دهد. ضمن اینکه یک حسگر اثر انگشت دایره‌ای آنها را همراهی کند. گفته می‌شود که ماژول دوربین دوگانه‌ی یاد شده از دو سنسور ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی  تشکیل شده باشد.

به نظر می‌رسد که سونی باز هم قصد دارد موبایل‌هایش را با طراحی تکراری روانه بازار کند چرا که با بررسی این عکس‌ها متوجه می‌شویم که پرچمدار بعدی سونی بسیار شبیه به XZ2 خواهد بود و همانند این موبایل از حاشیه‌های ضخیمی بهره خواهد برد. هرچند این موبایل نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهد داشت.

علاوه بر این پنل جلویی این موبایل به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دو بلندگو عرضه خواهد شد. بدین صورت که یک بلندگوی دیگر نیز در حاشیه‌ی پایینی این گوشی تعبیه خواهد شد. البته هنوز قسمت پایینی پنل جلویی در عکس‌ها دیده نشده و تنها در این زمینه تنها گمانه‌هایی زده می شود.

هنوز مشخصاتی از این گجت لو نرفته اما شایعات حاکی از آن است که یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این موبایل تعبیه خواهد شد. با توجه به روندی که سونی برای معرفی پرچمدارانش در پیش گرفته، احتمالاً مرداد یا شهریور زمان معرفی پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی خواهد بود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به موبایل پرچمدار سونی اکسپریا XZ2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • arman

    این عکس فتوشاپ هست. لو رفتن عکس گوشی سونی اونم الان ممکن نیست بعدشم اگه به پریموم اخر که نسخه جهانیش نیومد و اولین دوربین دوگانه سونی هست نگا کنید دوربین دو گانه رو تو یه قاب بیضی شکل طراحی میکنه نه اینطوری بعدشم اینقد به سونی گفتيد تکراری ک دیگه عادتتون شده حتی اگه طراحی عوض شه

  • milad

    شخمیه

  • mohammad

    من سونی رو دوست دارم اما بعد از مشکلات سری M5 واقعا ازش دلسرد شدم حتی نکرد گوشیای معیوب رو برگردونه

  • Mr. Robot

    دیجی vivo nex a و nex s معرفی شده چرا پیگیر نیستی؟؟

  • A موثق

    من نمیدونم حسگر اثر انگشت اون وسط چه غلطی میکنه?

  • یجوری نوشتین طراحی تکراری انگار سامسونگ و اپل هرسال عوض میشن :)))

    • mohammad reza

      گل گفتی داداش ، کلا من نمیدونم چی کار به کار سونی دارن ، اپل تا پارسال گوشی هاش لبه داشت ، هیچکی نمیگفت چرا حاشیه داره ، ولی همش میگفتن سونی حاشیه داره ??

  • shs77

    طراحی تکراری :|
    سامسونگ یکسال بعد از S8 پرچمدار معرفی کرد چقدر طراحیش متفاوت بود؟!
    این 6 ماه بعد از XZ2 میخواد معرفی بشه! انتظار دارین طراحی رو دگرگون بکنه دوباره؟!
    حاشیه ضخیم هم واقعا متوجه نمیشم! درسته XZ2 بی حاشیه نیست مثل موبایل ویوو و... اما موبایل کم حاشیه ای به حساب میاد! حاشیه ضخیمش کجا بود! بله مدل های پارسال حاشیه خیلی زیادی داشتن اما XZ2 خیلی بهتر شده! بعد من نمیدونم چطور توی این عکس ها حاشیه رو تشخیص دادین!
    عجیبه واقعا

    • S∆M

      خواهشاً ببند در اون .... رو .
      از چی این گوشی و گوشی های قبل تر از این دفاع می کنی بخودش زحمت نداده یه تغییر جزئی به پرچمدار جدیدش بده الان این تو طراحی چه فرقی با xz2 و xzp2 داره ؟؟؟!!!
      یعنی این کمپانی به خودش هم زحمت نمی‌ده چهارتا کامنت از فن هاشمی رو هم بخونه که همه به باد انتقاد دادن طراحی گوشی هاش رو
      بعضی ها هم اگر سونی آفتابه اکسپریا هم بزنه بازم بهبه و چهچه می کنن اینو بدونید که نظر افرادی مثل شما برای من یکی که پشیزی ارزش نداره چون یه عمر گوشی سونی داشتم و اگر حرفی هم میزنم و به باد انتقاد می گیرمش بخاطر اینکه هنوز این برند رو دوست دارم نه اینکه مثل خودتون ترول تشریف دارم

      • shs77

        شخصیت هر فرد از حرف زدنش مشخص میشه دیگه!

  • sobhan da

    چقدر زشت شدن موبایل های سونی...?

  • حسن اصغری

    انگار سونی راهشو گم کرده دیگه محصولاتش جذابیت سابقو نداره
    دیگه سرو صدا نمیکنه

  • mohammad reza

    من نمیدونم کجای این لبه ها ضخیمه که شما بهش میگین صخیم ، xz2 حاشیه هاش خیلی منطقیه و اصلا زیاد نیست ، و خ هم کمه ، فقط پشتش یک مقداری زشته ، لبه های ضخیم برای سری قبلی بود نه سری جدید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی