اکسپریا XZ2 Premium سونی سنگین ترین پرچمدار دنیا در چند سال اخیر است
موبایل جدید اکسپریا XZ2 Premium سونی که قرار است روز ۳۰ جولای (۸ مرداد) در آمریکا عرضه گردد، نه تنها یکی از گران قیمت ترین موبایل های تولیدی تاریخ این برند ژاپنی است، بلکه یکی از ...
موبایل جدید اکسپریا XZ2 Premium سونی که قرار است روز ۳۰ جولای (۸ مرداد) در آمریکا عرضه گردد، نه تنها یکی از گران قیمت ترین موبایل های تولیدی تاریخ این برند ژاپنی است، بلکه یکی از سنگین وزن ترین تلفن های هوشمند رده بالای دنیا در چند سال اخیر نیز به شمار می رود.
طبق اطلاعات موجود، نسخه آمریکایی موبایل مورد بحث ۲۳۲ گرم وزن خواهد داشت، که این یعنی هیچ موبایلی در طی سالیان اخیر از این جهت به گرد پای آن نمی رسد. اگر در میان پرچمداران و موبایل های رده بالای تولیدی گشتی بزنید، سنگین وزن ترین هایی چون گلکسی S8 اکتیو سامسونگ و آیفون 8 پلاس را می یابید که به ترتیب تنها ۲۰۸ و ۲۰۲ گرم وزن دارند.
همانند اکسپریا XZ2 که چندین ماه پیش راهی بازار شده بود، موبایل اکسپریا XZ2 Premium سونی نیز از یک فریم مستحکم آلومینیومی و پوششی از شیشه سه بعدی منحنی در بخش پشتی و نمای جلویی برخوردار است. به دلیل وجود همین شیشه منحنی در پشت ضخامت این موبایل گران قیمت در بیشترین حالت برابر با ۱۱.۹ میلی متر است که آن را از این جهت نیز در رتبه بالایی در میان رقبایش قرار می دهد.
گرچه سایر مشخصات سخت افزاری این محصول تازه کاملاً چشمگیر و قابل قبول هستند، اما به طور حتم دست گرفتن گجتی تا به این حد سنگین می تواند تجربه ای ناخوشایند برای کاربران آن بر جای بگذارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

من قبول دارم .زن این گوشی و ضخامتش اصلا قابل قبول نیست اما فقط که نباید نقاط ضعف رو گفت! دوربین این گوشی در شب رقیب نداره و کلی کلیپ و... منتشرشده که براحتی گوشی مثل S9 رو شکست میده و فقط P20 پرو میتونه بهش نزدیک بشه!
چرا درباره اینکه اولین گوشی هست که فیلم 4K HDR با خروجی واقعی HDR (یعنی بصورت 10 بیتی) میگیره صحبت نمیکنید؟! چرا درباره صفحه 4K HDR این گوشی چیزی نمیگید؟!
هنوز هیچ شرکتی گوشی با این مشخصات خارق العاده نزده و با بقیه گوشی ها خیلی فاصله داره اما خب متاسفانه طراحیش ضعف های بزرگی داره و احتمالا بخاطر همین هست که در اکثر کشور ها عرضه نمیشه
من یه گوشی xz premium دارم ولی انصافا بخوایم قضاوت کنیم سنگینه نسبت به گوشی های دیگه ولی از طرفی کیفیت ساختش فوق العادست
الان تمام قابلیت ها و امکانات سونی ایکس زد 2 پرمیوم مهم نیس فقط وزنش مهمه؟!؟ بیاید قبول کنیم دیجیاتو زد سونی عه
ی پست در باره تبلیغاتی کار کردن دیجیاتو گزاشتم ک همیشه به نفع سامسونگ کار میکنه و بد سونی رو میگه که تایید نشد ولی حقیقت اینه
همین مونده تیتر بزنید ، هرکی سونی بخره خره
اگه این پست تبلیغ ضد سونی نیس پس چیه؟؟؟!؟مخصوصا آخرش ( تجربه ناخوشایند برای کاربران) اگه قصد تبلیغ ی برندی رو دارید و میخواید ضد ی برند دیگه کار کنید کمتر تابلو بازی در بیارید (دیجیاتو و نویسنده گان محترم?)
ما که بعد از داشتن
k310
k660
k880
c902
xperia z ultra
دیگه از سونی قطع امید کردیم
شمام قطع امید کن
دوست عزیز Z Ultra کجل گوشی های الانش کجا! چه شباهتی از لحاظ سخت افزاری ، نرم افزاری و حتی طراحی با پرچمدار جدیدش داره؟! باز اگر مثلا یک گوشی مثل XZ داشتین میشد حرفتون رو ملاک قرار داد نه گوشی 5 سال پیش!
اگه بد بود چرا اینهمه گوشی از سونی میخریدی