ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آذری جهرمی: ظرفیت‌های فنی، علت عدم استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی است

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عقیده دارد که دلایل عدم استقبال مردم از شبکه های داخلی را باید در ظرفیت های فنی جستجو کرد و با افزایش کارایی، می توان اعتماد ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۷  |  ۲۰:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عقیده دارد که دلایل عدم استقبال مردم از شبکه های داخلی را باید در ظرفیت های فنی جستجو کرد و با افزایش کارایی، می توان اعتماد را به مردم بازگرداند. وزیر جوان در تازه ترین گفتگوی خود با خبرگزاری ایسنا اظهار امیدواری کرده که با گذشت زمان، اعتماد عمومی برای استفاده از شبکه های داخلی ایجاد شود.

آذری جهرمی باور دارد که استقبال کمتر مردم از شبکه های داخلی -نسبت به نمونه های خارجی- گزاره ای صحیح نیست و «این شبکه ها بنابر ظرفیت و توانی که داشته و رجوعی که مردم به آنها کرده اند، رشد خوبی را به نوع خودشان داشتند». با این حال، اعتماد عمومی اتفاقی است که در کوتاه مدت رخ نمی دهد و با گذشت زمان حاصل خواهد شد. «اگر انتظار داشته باشیم یک پیام رسان داخلی در مرحله اول [رقابت] خود با پیام رسانی که سال های زیادی در حال فعالیت است، همان قابلیت ها را بدهد، این انتظار دقیقی از شبکه های داخلی نیست.»

وی در ادامه توضیح می دهد که به مرور زمان، اقداماتی صورت خواهد گرفت، قوانینی تصویب خواهد شد و عملکردهایی اصلاح می شود که به کمک آنها، می توان امیدوار به رشد اعتماد عمومی نسبت به نرم افزارها و پیام رسان های داخلی بود.

جهرمی بخشی از سخنان خود را به وظایف دولت در قبال اجرای برنامه ششم توسعه و ایجاد پوشش 90 درصدی در مناطق کم برخوردار اختصاص داد. او با بیان اینکه «علاوه بر پوشش مناطق کم برخوردار، کامل کردن پوشش جاده ای نیز در دستور کار است» ادامه می دهد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مناطق شهری طی نوروز امسال زیر پوشش نسل سوم و چهارم رفته اند و برای مناطق روستایی نیز در حوزه های مختلف زمان بندی شده است.

وزیر ارتباطات در نهایت افزوده که: «امیدواریم در مازندران طبق آن اهدافی که در برنامه ششم توسعه بوده بتوانیم تا پایان سال جاری به نتایج قابل قبولی رسیده و تا حد بالایی به اجرای برنامه‌ ها برسیم؛ بخشی از منابع مالی را اپراتورها از هزینه خود و بخشی دیگر را حوزه خصوصی وزارت ارتباطات از محل توسعه مناطق کمتر برخوردار تامین می‌ کند تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Ali_dahaghin

    راست میگه. البته سرعت رشد و توسعه‌ی سروش رو که با تلگرام مقایسه کنید، خودتون می‌بینید که چقدر از تلگرام بهتر عمل کرده. آینده رو به شدت روشن می‌بینم؛ عینک آفتابی من کجاست :)

  • morteza r11

    دلیلش دقیقا به نظرم اینه که انسان زیر بار زور نمیره شما باید رقابت کنید و محصولی رو ارائه کنید که ما خودمون تصمیم بگیریم داشته با
    شیم
    ش یا خیر؛
    دلیلش اینه که شما میخواهید برای مردم تصمیم بگیرید و ما با این کار شما مقابله میکنیم

  • Black Boy

    برداشتی تلگرام رو فیلتر کردی باز هم مردم نیامدند به سروش که مدیرش دوست جونته. اونوقت مشکل زیرساخته؟! ما رو چی فرض کردی عامو؟ بماند که هیچکس (جز یک عده ژن خوب دار) شماها رو به رسمیت نمیشناسه. رفته باشین.....

  • آریا

    مشکل فنی نیست. مشکل خود شمایین ? ?

  • E.A

    من از اون اولشم کاری ب زیر ساختا نداشتم و ندارم مشکل اینه ک این پیامرسان های شما کلا مشکل دارن از لحاظ امنیتی و پرایوت بودن

  • r-age

    یه روز خوب میاد...

  • aqamorisny

    LOoOoOoL

  • bahram Shademanpo

    توهم زدی داداش

  • rad

    جناب وزیر مطمئنی فقط علتش اینه ؟ ?

  • مهران

    خودت خوب میدونی دلیلشو

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی