ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول و ایرانسل تعرفه مکالمات خود را تغییر دادند

همراه اول و ایرانسل به تازگی در قیمت سرویس‌های خود تغییراتی ایجاد و تلاش کرده‌اند قیمت‌های یکسانی برای مکالمات درون شبکه و برون شبکه خود در نظر بگیرند. این تلاش در برخی موارد باعث افزایش ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ مهر ۱۳۹۷  |  ۱۲:۵۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همراه اول و ایرانسل به تازگی در قیمت سرویس‌های خود تغییراتی ایجاد و تلاش کرده‌اند قیمت‌های یکسانی برای مکالمات درون شبکه و برون شبکه خود در نظر بگیرند. این تلاش در برخی موارد باعث افزایش تعرفه مکالمات برای مشترک و در چند مورد هم باعث کاهش آن شده است.

هزینه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت دائمی همراه اول.

همراه اول روز گذشته با انتشار یک بیانیه‌، خبر داد که هزینه تماس درون شبکه و برون شبکه برای سیم‌کارت‌های دائمی یکسان شده و اکنون با هزینه ۵۹.۹ تومان به ازای هر دقیقه در دسترس است. این بیانیه می‌گفت که هزینه تماس درون شبکه‌ همراه اول، تماس با دو اپراتور ایرانسل و رایتل، و تماس با تلفن ثابت اکنون یک رقم یکسان خواهد بود. قبل از آن، هزینه هر دقیقه تماس درون شبکه یا تماس با تلفن ثابت ۵۷ تومان و تماس با سایر اپراتورها ۶۲.۵ تومان بود.

هزینه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت اعتباری همراه اول.

این یکسان سازی در هزینه هر دقیقه تماس با سیم‌کارت اعتباری نیز دیده می‌شود. با سیم کارت اعتباری همراه اول، پیش از این هزینه هر دقیقه تماس با سایر اپراتورهای موبایل ۹۳.۷ تومان بود که این رقم به ۸۹.۹ تومان کاهش داشته است. اما از سوی دیگر تماس درون شبکه یا تماس با تلفن ثابت، ۶۷ تومان هزینه داشت که اکنون این رقم به ۸۹.۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر بر اساس آنچه در سایت ایرانسل نیز دیده می‌شود، اپراتور دوم نیز تغییراتی در تعرفه مکالمات اعمال کرده و این در حالیست که سال گذشته، در رویداد خبری که ۱۱ تیرماه ۹۶ برگزار شد، ایرانسل قیمت مکالمه برای سیم‌کارت دائمی را به شدت کاهش داد و به ۳۳.۳ تومان به ازای هر دقیقه رساند.

تغییراتی که در سایت ایرانسل اعلام شده‌اند، باعث شده تا قیمت مکالمه با سیم‌کارت دائمی به ۵۹.۹ تومان تغییر کند. قیمت‌ها برای سیم‌کارت اعتباری نیز، چه درون شبکه و چه برون شبکه، به ۸۹.۹ تومان تغییر کرده‌اند.

اما بر اساس آنچه تا لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایت رایتل قابل مشاهده است، اپراتور سوم هنوز تغییری در تعرفه‌های خود ایجاد نکرده است.

تعرفه‌های رایتل هنوز مانند سابق در سایتش اعلام می‌شوند اما باید دید در آینده نزدیک این اپراتور هم تغییرات قابل توجهی را اعمال می‌کند یا خیر.

در نهایت اما با نگاهی کوتاه به جدول پایین، می‌توانید تغییرات تعرفه مکالمات، افزایش یا کاهش آن را مشاهده کنید.

برای مشاهده جدول در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • amirkiani73

    دزدی سیستماتیک به این میگن... خدا میدونه چقدر ایرانسل سود کرد توی طرح ترابرد!
    من که با این وضع اقتصادی ترابرد کردم به Facetime و Whatsapp  و از هزینه‌ها هم خیلی راضیم ?

  • reza rajabi

    تو این طرح ایرانسل ضرر می کنه من ترابرد کرده بودم الان برمی گردم به همراه اول (ایرانسل سرعت اینترنتش و بشدت کاهش داده و از طرفی بستر زیرساختیش از همراه اول خیلی عقب تره خیلی جاها اصلا آنتن نمی ده و ...)

  • alireza kolbadi

    یکی دو ماهه ایرانسل داره تو تلویزیون تبلیغات میکنه که بیاین دائمی کنین فقط دقیقه ای ۳۳۳ ریال،یعنی به سه ماه هم نکشید شد ۶۰ تومن،من جمعا ۴ تا سیم دائمی کردم،بخاطر خزینه ی پایین،حالا هم زنگ میزنم به ایرانسل میگم من بخاطر ۳۳۳ ریال دائمی کردم تکلیف چیه؟اپراتور میگه استفاده کنید!

  • ilyma13

    خوبه دیگه هیچکس دستش به کم نمیره یهو دو برابر میکنن ما هم که عادی شده برامون عین خیالمون نیست...

  • Hadi Pirali

    در رابطه با کامنت قبلیم لازم به ذکر بلاخره باید هزینه ی فلسطین لبنان و ... از ی جایی جور بشه دیگه هر یک دقیقه مکالمه ای که مردم می کنند ۵۹ تومان میره تو جیب حزب الله و امثالش

  • Hadi Pirali

    همراه اول درآمدی بیشتر از صادرات نفت داره و بیشتر مردم ایران دارن از همراه اول و مخصوصاً سیم کارت دائمیش استفاده می کنند شرکتی که سهم بیشتری از بازار و داره و میلیارد ها تومان درآمد داره و خصوصاً اینکه سهامدارش بنیاد تعاون سپاه هیچ وقت نمیاد به نفع مردم کار کنه و به خاطر رقابت درآمد میلیاردیشو نصف کنه

  • Hadi Pirali

    خیلی از افراد به خاطر تعرفه ی ۳۳تومنی ایرانسل سیم کارتون دائمی کردن ولی الان یهو دوبرابر شد تعرفه. امیدوارم رایتل افزایش قیمت اینجوری نداشته باشه فعلآ که از دائمیش راضیم

  • Sir Patriot

    تو ایران رقابت معنا نداره!
    همه چی زوریه! همراه اول دیده زورش نمیرسه رفته از طریق شورای رقابت بقیه رو مجبور به بالا بردن هزینه تماس کرده!

  • Sir Patriot

    میخواستم ترابرد کنم به ایرانسل!

  • zitanix

    خاک ⁦?️⁩

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی