رگولاتوری، پلیس فتا و شورای عالی فضای مجازی به بهانه نقض حقوق بشر تحریم شدند
دولت آمریکا با ارسال گزارشی به کنگره، لیست افراد و مجموعه های جدید تحت تحریم به بهانه آنچه نقض حقوق بشر نامیده را اعلام کرده است که در بین شرکتهای ICT اسامی چون رگولاتوری، پلیس فتا ...
دولت آمریکا با ارسال گزارشی به کنگره، لیست افراد و مجموعه های جدید تحت تحریم به بهانه آنچه نقض حقوق بشر نامیده را اعلام کرده است که در بین شرکتهای ICT اسامی چون رگولاتوری، پلیس فتا و شورای عالی فضای مجازی به چشم میخورند.
برخی از اسامی که در این لیست قرار گرفتهاند پیشتر هم بنا به دلایل دیگری مورد تحریم قرار گرفته بودند و این بار به بهانه نقض حقوق بشر مجددا مورد تحریم قرار گرفتند. این بدان معناست که که اگر بنا به هر دلیلی شرایط تحریم موارد قبلی بهبود یابد و یا حتی تحریمهای قبلی رفع شود، این شرکتها کماکان به خاطر نقض حقوق بشری مورد تحریمهای آمریکا باقی خواهند ماند.
بر اساس بروز رسانی امروز این لیست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت امن افزار گستر شریف، مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، شرکت مهندسی افق توسعه صابرین، صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، پلیس سایبری ایران (فتا)، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شرکت پیک آسا، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، شرکت فناوری های نرم افزاری دوران، شورای عالی فضای مجازی، شرکت امن افزار گستران شریف، مرکز ملی فضای مجازی (شورای عالی فضای مجازی) به بهانه نقض حقوق بشر به فهرست این تحریم ها افزوده شده اند.
گفتنیست «ابوالحسن فیروزآبادی» پیشتر و در زمانی که مرکز ملی فضای مجازی در تحریمهای جدید آمریکا در سال گذشته قرار گرفته بود، واکنش جالبی را نسبت به این عمل داشت و گفته بود: «سیاست ها و اقدامات استعمارگونه دولت آمریکا در فضای مجازی بر هر انسان عاقل و بی طرفی پوشیده نیست که نمونه اخیر آن اتخاذ سیاست نفی اصل بیطرفی شبکه (جهانی اینترنت) نسبت به سانسور فضای مجازی برای ملت آمریکا و مردم جهان به نفع شرکت های بزرگ آمریکایی اسراییلی، بوده است. برای اینجانب تحریم شدن توسط چنین دولت سانسورچی موجب افتخار بزرگ است.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

همه اینها که تحریم بودن ... خیلی باحاله...
بهانه؟؟؟؟
آسایش رو ازمون گرفتن....گل بگیرن در این نون خور های بی خاصیت رو
حقوق بشر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هه
کشورهایی که به استعمار گرفتید رو آزاد کنید بعد حرف از حقوق بشر بزنید!
خبر نیم ساعت قبل این خبر:
ترامپ در تدارک صدور فرمانی اجرایی برای کنترل شبکه های اجتماعی
نویسنده تیتر زده بهانه!!!! حاجی یه عمر زندگی منو تورو به فاک دادن به هر روش ضد حقوق بشری که تونستن حالا داری براشون مینویسی بهانه؟ بس نیست برده بودن؟
اگه راستشو بخوایید همین تحریم خودش بهانس مثل تحریم های دیگه که تهش خودمونو زیر فشار قرار میده مثل تحریم در خرید خودرو و نمایندگی هایم معتبر ، کمتر تحریمی دیدم که اثرش فقط واسه مسئولا باشه
تحریم سازمان ضد مردمی صدا و سیما که میلیاردها میلیارد هر سال خرج دروغ پراکنی میکنه و شورای عالی فضای مجازی که کل مردم رو از دسترسی آزاد به اینترنت منع کرده واقعاااااا عالیه. دستشون حسابی درد نکنه
بهانه؟
اگه اینجوری ننویسند که در اینجا رو گل میگیرند? ? ?
اول دهن تو رو گل میگیرند!
خدا به داد ما ملت برسه
نصف اینا خودشون تحریم بودن که ? ? ?