ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی‌کالا می‌گوید اجازه افزایش قیمت نامتعارف را به فروشندگان نمی‌دهد

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرده است که از زمان افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کرده است. این فروشگاه اینترنتی همچنین خبر داده که اگرچه ۱.۷ میلیون تنوع کالایی را ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۹ آبان ۱۳۹۸  |  ۱۶:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیجی‌کالا با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرده است که از زمان افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کرده است. این فروشگاه اینترنتی همچنین خبر داده که اگرچه ۱.۷ میلیون تنوع کالایی را به کاربران عرضه می‌کند اما توانسته ثبات قیمت‌ها را حفظ کند. همچنین در بیانیه‌ی این فروشگاه آمده که از روز جمعه ۲۴ آبان تاکنون، ۸۳ هزار قلم کالا به دلیل افزایش قیمت نامتعارف، غیرفعال شده‌اند.

دیجی‌کالا در بیانیه‌اش اقداماتی که در روزهای اخیر انجام داده را تشریح کرده و گفته در ۴۷۰۰ کالایی که توسط خود این فروشگاه به فروش می‌رسند و بیشتر آن‌ها نیز مربوط به محصولات سوپرمارکتی هستند، هیچ افزایش قیمتی نسبت به ۲۳ آبان وجود نداشته است.

این فروشگاه اینترنتی اکنون بیشتر از ۳۰ هزار فروشنده دارد که در مارکت‌پلیس فعال هستند. دیجی‌کالا گفته که نحوه قیمت‌گذاری این فروشنده‌ها را به شکل لحظه‌ای پایش می‌کند و از قیمت‌گذاری‌های نامتعارف به طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازه‌های قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال می‌شوند:

«از تاریخ جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۱.۷ میلیون قلم کالا (حدود ۴٪) که به شرایط قیمت‌گذاری دیجی‌کالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آن‌‌ها تا زمان بازگرداندن قیمت‌ها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد.»

نکته دیگری که در این بیانیه به آن اشاره شده، ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان است که مانند گذشته ادامه خواهد داشت: «برای سفارش‌های کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچگونه افزایش قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است.»

این فروشگاه اینترنتی همچنین اعلام کرد که عرضه هیچ‌کدام از گروه‌های محصولی در دیجی‌کالا متوقف نشده است: «در تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای که با تولیدکنندگان، فروشندگان و کسب وکارهای فعال در پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا صورت پذیرفته است، ضمن کنترل و حفظ ثبات قیمتی، عرضه هیچ کدام از گروه‌های محصولی متوقف نشده است و مشتریان دیجی‌کالا، به تمام کالاهای مورد نیاز خود دسترسی دارند.»

این فروشگاه اینترنتی اعلام کرده که بازدید روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر ایران از دیجی‌کالا، مسئولیت سنگینی را برایش ایجاد می‌کند.

پس از افزایش قیمت بنزین در ساعت ابتدایی روز ۲۴ آبان، مسئولان اعلام کرده بودند که افزایش نرخ بنزین نباید منجر به افزایش قیمت کالاهای دیگر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Saeidt

    اگه فحش میدی که نظرت ثبت نمیشه نمیدی دلت خنک نمیشه ?
    اخه فلان شده ها چطور اینهمه دروغ میگین واقعا کسایی که با دیجیکالا سر و کار دارن و قیمتاشو چک میکنن همین امروز بعد از دو سه بار افزایش قیمت بسیاری از اجناسو زدن غیر فعال که بعدا با قیمت بیشتر بفروشن واقعا دیگه ی جوری شدم که کلا از بشر جماعت متنفر شدم حتی خودم
    خواهشا نظرمو ثبت کن جان عزیزت

  • amironline

    دیجی‌کالا قبلا خریدهای بالای صد هزار تومن رو رایگان ارسال می‌کرد، الان کرده بالای صد و پنجاه ?

  • Saeedblack

    چقد پر رو هستن خداشاهده.دقیقا ساعت دوازده شبی که بنزین گرون شد هزینه حمل رو از 8000 تومان کردن 9500 اونوقت میگه اجازه گرون کردن ندادیم.همه در حال دروغ گفتن هستن تو این مملکت

    • مهدی

      چرا ما ایرانیا همه چیزو و همه کس رو دوست داریم جمع ببندیم؟ مثلا میخوای جو بدی بگی خیلی از وضعیت مملکت خبر داری؟

  • امیر

    والا همه چی گرون شده هیچکسم کاری نمیتونه بکنه. همش شعاره و خیمه شب بازی. بازم مردم میسوزن

  • javad

    اتفاقل قیمت ارسالو افزایش داده قبلا 8 میگرفتن الان شده 9500

  • porsesh

    این فقط یه بیانه تبلیغاتی هست... خود اینا می‌دونن فقط یکی هزینه تولید یه کالایی براش ۱۰۰ تومن میشه و بعد سایر هزینه‌های جنبی و غیره بهش اضافه میشه مثلا ۱۲۰.... حالا اگر ۲۵۰ بده ۳۰ تومن سود کرده... این جور نیست که بنزین و عوامل دیگه هزینه تمام شده رو به ۳۰۰ ختم کنن تون وقت دیجی کالا یا فروشنده‌هاش بیان ۲۵۰ بخرند. این شلوغ کاری ها فقط برای گول زدن ملت بیچاره و بیسواد هست

  • Herodet

    دیجی کالا سه سال پیش خوب بود الان هم خودشو بی اعتبار کرده هم گرون فروشی می‌کنه برنامه فوق‌العاده ترب گواه این موضوعه
    گوشی خریدم از طریق برنامه ترب فروشگاه دیجی دو قیمت هاش عالی.همون گوشی دقیقا تو دیجی کالا چهارصد تومان گرون تر بود

  • فرشاد

    نامتعارف نه، فقط همون 200 درصدو اجازه میدم گرون کنن...

  • amironline

    دیجی‌کالا خودش عامل افزایش قیمت و گرانی هست، گذشت اون زمانی که قیمت‌هاش خوب بود
    خریدهای من از دیجی‌کالا به نسبت قبل خیلی کم شده و کالاهایی رو ازش می‌خرم که از قیمتشون مطمئن هستم

  • Aria80

    ? ? ? ? ? ? ? عجب جوک باحالی بود. دمشون گرم خیلی خندیدیم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی