رئیس سازمان بسیج: اکانت فیک در شبکههای اجتماعی نداریم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکههای اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول میگیرند و برای بسیج در فضای ...
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکههای اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول میگیرند و برای بسیج در فضای مجازی فعالیت میکنند نیز نادرست است چرا که بسیج نیازی ندارد تا از این قبیل اقدامات انجام دهد.
سردار «غلامرضا حسینی» در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم درباره موارد مختلفی صحبت کرده و در خلال این گفتگو درباره مرکز ماهر بسیج نیز صحبت به میان آورده است؛ مرکزی که به گفته حسینی قرار است با استفاده از فناوری روز و همکاری با وزارتخانههای مختلف، اقدامات مثبتی انجام دهد. او همچنین درباره فعالیتهای بسیج در حوزه سایبری نیز صحبت کرده است:
«امروز فضای مجازی یک موضوع بسیار گسترده ای است. اقشار فرهیخته، دانشمند، نخبه و جوانان مان حضور گسترده ای در فضای مجازی دارند و این ها فرزندان این ملت هستند. ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بسیار بالاست و بخش قابل توجهی کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که بخش زیادی از آنها بسیجی و انقلابی هستند و انگیزه دارند و نیازی به اکانت فیک ندارند و اگر همه فعال باشند اتفاق بسیار ویژه ای خواهد افتاد. نیروهای انقلابی در فضای مجازی حضور دارند و حضورشان قطعا توسعه پیدا خواهد کرد. قطعا نیروهای انقلابی از فناوری ارتباطی استفاده می کنند.»
سردار حسینی تاکید کرده که بسیجیها را کسی سازماندهی نمیکند و خودشان به شکل خود جوش به شبکه تقسیم میشوند؛ شبکهای که حالا در فضای مجازی نیز حضور پیدا کرده است: «قطعا حضور بسیج در فضای مجازی بسیار گسترده تر از تصور دشمنان است و لزومی به استفاده از اکانت فیک نیست. اینکه عده ای را استخدام کرده و پشتیبانی مالی کنیم که در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، به هیچ عنوان این اقدام را انجام نداده و نیازی به این اقدام نداریم.»
او معتقد است وقتی میتوان با اکانت واقعی و مردمی در شبکههای مجازی فعالیت و تولید محتوا کرد، نیازی به داشتن اکانت فیک برای اعضای بسیجی نیست. او این روش استفاده از اکانت فیک را به منافقین نسبت داده و تاکید دارد که افکار عمومی چنین شایعاتی را باور نمیکنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور فضای مجازی را یک عنصر نقش آفرین در دنیای امروزی تعریف کرده و تاکید کرده که بسیج باید بهرهبرداری صحیحی از این فضا داشته باشد: «معتقدیم اینترنت در کشور ما باید اینترنت پاک باشد و این اعتقاد را با صراحت بیان می کنیم زیرا همان هایی که خودشان خالق این فناوری هستند می گویند ما اجازه نمی دهیم فرزندانمان به راحتی از هر نوع فناوری و هر نرم افزاری استفاده کنند و آنها این موضوع را طبقه بندی و مدیریت کرده اند.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دقت کردین نوشته های آرش پارساپور همشون اینجورین؟ از زمانی که عضو دیجیاتو شده داره مطالب رژیم رو زیر پوشش تکنولوژی به مخاطب تزریق میکنه. آرش پارساپور این پولا خوردن نداره.
باید خودمون دست بکارشیم
تو دعوا حلواپخش نمیکنن، شما نزنی میزنت.
ديدی وقتي گاردی ها میان کاری ندارن شما بودی یا نه بیرحمانه همه رو میزنن تر و خشک رو میسوزونن.
خلاصه که گشتاپو با او بگیر و ببند ریخت این ها که نوپو و ایپو میپو هن
خودش از ریشه و بنیان فیک
آررره!!
منم ی لاکپشت سخنگو دارم? ?
وقتی همچین پستی رو میزارید کامنتای درخورش رو هم تاب بیارید
وگرنه خیلی بهتره که این پست رو حذف کنید از سایتتون انگار اومدی روزنامه کیهان میخونی
راست میگه عمه منم مادر ترزا بود. البته من بنده خدا رو عمه ترزا صداش میکردم.
???????
قطعا همینطوره حق با شماست
ما هم باور مردیم چشم
این اینترنت صاب مرده رو وصل کنید
فقط یک نمونه از کار های بزرگ بسیج یا همون قرار گاه سازندگی خاتم سد گتوند بود که فاجعه زیست محیطی درست کرده برای غرب کشور و حدود یکصد میلیارد دلار ضرر زده تا الان ...هر جا بسیج باشه ....
وقتی سیل و زلزله میاد بسیج در صحنه هست وقتی جنگ میشه برای دفاع از کشور بسیجیها جون میدن تا کشور دست اجنبی نیفته برای آباد کردن روستاها و مناطق محروم تنها قشر بسیج بدون دریافت پول به کمک ملت میرن ، اما تنها قشری که توهین میکنن سرتاپا فرنگی و اروپایی هستن و ادعای ایرانیگری میکنن روغنفکرها هستن عجیب نیست،؟!!!!!!
دادا همه ایران زندگی میکنیم،یا شما ایران زندگی نمیکنی.
این حرفای تکراری فقط تو پایگاه خریدار داره برای یکی مثل خودت
پس این Ahmad چیه, این خودش یه اکانت فیکه?
همتون?
جدی میگی؟ پس اون همه زلزله زده که هنوز تو چادر و کانتیر زندگی میکنن چرا اون از بسیج حمایتی نشدن؟
من جوابشو پر و پیمون دادم دیجی پاک کرد فقط مونده بود از زحمت و فداکاری مردم به اسم خودشون بهره برداری کنن
تازه دارن بیرونشون میکنن و کانتینرهاشونو پس میگیرن
برگرفته از داستان میمون ها پرواز میکنند...
توجه شمارا به این خبر جلب میکنم:
entekhab.ir/002633
ساماندهی هزار گردان سایبری!!
یعنی دستکم 400 الی 500 هزار نفر
حداقل 1 تا 3 میلیون اکانت فیک
حقوق اینا از کجا تامین میشه؟
یه عده از همه جا بی خبر هم مدام تو توییتر نظرسنجی میزارن و تصور میکنن نتایج واقعی هستش!