اینترنت سیمکارتهای شاتل موبایل در تهران وصل شد
بررسیهای دیجیاتو نشان میدهد که از دقایقی پیش، سیمکارتهای شاتل موبایل در تهران به اینترنت متصل شدهاند. در حال حاضر هنوز همراه اول و ایرانسل در پایتخت ایران به اینترنت متصل نشدهاند اما همین مسئله ...
بررسیهای دیجیاتو نشان میدهد که از دقایقی پیش، سیمکارتهای شاتل موبایل در تهران به اینترنت متصل شدهاند. در حال حاضر هنوز همراه اول و ایرانسل در پایتخت ایران به اینترنت متصل نشدهاند اما همین مسئله نشان میدهد که احتمالاً در ساعات آینده باید انتظار وصل شدن اینترنت دو اپراتور اول موبایل کشور را داشت.
شنیدهها همچنین حکایت از این دارد که استانهای بیشتری تا ساعات آینده به اینترنت موبایل متصل میشوند. تا صبح امروز، فقط ۱۰ استان در سراسر ایران بدون مشکل به اینترنت موبایل دسترسی داشتند.
«عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، شب گذشته در برنامه «نگاه یک» اعلام کرده بود که امروز در جلسه شورای امنیت کشور، ارزیابیهای مجدد انجام خواهد شد و متناسب با شرایط در سایر استانها نیز، در صورت نبود مشکل امنیتی اینترنت موبایل وصل خواهد شد. او امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که عصر امروز این جلسه برگزار میشد.
برای اطلاعرسانی بهتر، لطفا در بخش نظرات، با اعلام شهر یا استان خود وضعیت اینترنت موبایل را بیان کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شیراز، ایرانسل و همراه اول تاکنون قطع هستند
جاده ساوه ساعت ۱۶:۳۰ بالاخره بعد از نزدیک به دو هفته اینترنت ای دی اس ال وصل شد
همچنان نت گوشی ها قطعه
ولی باز جای شکر باقی که اینترنت به خونه هامون امد
فکر کنم هدف دقیقا همین بود شکر گزاری از داشته هامون به امید روزی که احترام به حقوق شهروندی از اصول زندگی ما باشه
به امید روزی که کشور وقتی یک گام رو به جلو بر میداره حرکت بعد چند گام به عقب نشه
به امید روزی که تمام مسولان ما منفعت ملی بر منفعت شخصی مقدم بدونن و به امید این که مردم ما متحد تر بشن و ایمان بیارن به قدرت اتحاد
خوزستان هم اکنون ساعت ۱۶:۱۹ دیقه مخابرات وصل شد
تهران رایتل قطعه تا 4:10
رایتل تا این لحظه 4:10 قطعه.
ایرانسل تهران وصل شد
اهواز همچنان قطع، نشونه ی اینکه همشهری های غیور هنوز دارن به مبارزه ادامه میدن، دست مریزاد
شاتل ولی میگن وصل کردن ولی مخابرات قطعه
نشون از زجریه که این چندسال کشیدن
شیراز همچنان قطع فقط میخوان یه جوری مردمو ساکت کنن
دوستام میگن شاتل خوزیتان وصل شده
شما خوزستانیا چک کنید ریپلای کنید اینجا
پارس وضل شد
خوزستان همچنان ثابت و همراه قطع کامل