ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نتیجه همکاری صنایع دفاع با خودروسازان؛ خودروهای ناقص راهی بازار شدند

خودروسازان با مشکل کمبود قطعه مواجه‌اند و مشکل آنها در حال حاضر افت تولید است که برای رفع مشکلات خودروسازان باید کمبود نقدینگی و عدم پشتیبانی از تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید مبنای کار قرار ...

غزاله زاهدی
غزاله زاهدی منتشر شده در ۹ بهمن ۱۳۹۸  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

خودروسازان با مشکل کمبود قطعه مواجه‌اند و مشکل آنها در حال حاضر افت تولید است که برای رفع مشکلات خودروسازان باید کمبود نقدینگی و عدم پشتیبانی از تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید مبنای کار قرار گیرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی، درباره روند همکاری نیروهای مسلح با خودروسازان، با بیان اینکه خودروسازی صنعتی عظیم و دارای شبکه‌ای گسترده است، گفت: «بعد از اینکه شرکای خارجی خودرو سازان داخلی از تعهدات خود سرباز زده و اقدام به قطع همکاری کردند، ما اعلام کردیم آماده تامین نیاز آنها هستیم و خودروسازان می‌توانند در حوزه‌هایی که خارجی‌ها از صنعت خودروسازی خارج شده و دست آنها را خالی گذاشتند، روی صنعت دفاعی حساب کنند.»

خودروسازان

وی با بیان اینکه خودروسازان حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به خارجی ها وابسته بودند، ادامه داد: «بعد از اعلام آمادگی از سوی نیروهای مسلح، خودروسازان به صنایع دفاع مراجعاتی داشتند که در پی آن اقلام مورد نیاز آنها شناسایی شد و امروز در حال انجام اقداماتی هستیم تا به مرحله تولید برسیم.»

امیر حاتمی با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد از نیاز خودرو سازان تامین شده و بقیه موارد نیز در حال انجام است، تصریح کرد: «در حال حاضر ۱۰ درصد نیاز خودروسازان به طور کامل عملیاتی شده به طوریکه در نتیجه این همکاری دوستان ما در ایران خودرو و سایپا اعلام کردند همه خودروهای نیمه کاره از پارکینگ ها ترخیص شد؛ این اقدام در نتیجه اتکا به توان درون بود که بخشی از آن بر عهده صنایع دفاع گذاشته شده بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • farbehar

    اولین باره که لاگین کردم در مدت ۳ سال.
    خانوم غزاله زاهدی"نویسنده"
    شما بیمار تشریف دارید یا مزدور؟
    این تیتر رو از قصد اینجوری نوشتید؟ پولی از جایی میگیرید؟

  • mohammad reza

    به اون صورت مشکلی نداره اما اگر بعد از خوردو های ناقص ( ، ) قرار داده بشه ، جمله بندی بهتر می شه .

  • molavy

    خاک عالم تو سر خودرو ساز ها، همه جا صنعت به وزارت دفاع کمک می‌کنه و تکنولوژی شو عرضه می‌کنه اینجا وزارت دفاع باید بیاد زیر بغل این بی بخار ها رو بگیره

  • Cliff

    لطفا گیربکس اتوماتیک تولید کنید.البته نه به قیمت 100 میلیون تومان

  • HAMIDSS

    شوروی اسلامی؟

  • sharifi

    چه تیتر مزخرفی زدین
    اصلاحش کنید
    قصدتون تخریب وزارت دفاع هست یا خودتون هم متوجه نشدین چی نوشتین؟؟؟؟؟

  • sackboy

    نمی دونم عمدا این کارو کردین یا نه، ولی مفهوم تیتر با پیامی که در متن منتقل شده، 180 درجه متفاوته!
    عنوان می گه خودرو ها به صورت ناقص راهی بازار شدن. ولی متن داره این مفهوم رو می رسونه که خورو های ناقص کامل شده و راهی بازار شدن!

    • مجید

      منم بعد ماه ها برای گفتن همین حرف لاگین کردم! ظاهرا نیت خاصی پشت این تیتر هست

    • Ali R

      دقیقا تیترو درست کنید لطفا

    • Mr_Potato

      راس میگه دوستمون...لطفا تیتر رو درست کنین..البته اگه عمدی نیست کارتون

مطالب پیشنهادی