ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
خودرو

توییت ایلان ماسک کار دست تسلا داد؛ کاهش ۱۲ درصدی ارزش سهام

مدیرعامل تسلا، «ایلان ماسک» در جدیدترین توییت خود به قیمت بالای سهام این شرکت اشاره کرده. توییتی که جمعه صبح باعث شد ارزش سهام این شرکت ۱۲ درصد کاهش پیدا کند و این تولیدکننده خودروهای ...

محمد قریشی
محمد قریشی منتشر شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیرعامل تسلا، «ایلان ماسک» در جدیدترین توییت خود به قیمت بالای سهام این شرکت اشاره کرده. توییتی که جمعه صبح باعث شد ارزش سهام این شرکت ۱۲ درصد کاهش پیدا کند و این تولیدکننده خودروهای برقی با کاهش چند میلیارد دلاری ارزش خود روبه‌رو شود.

ماسک چند روز پیش به قوانین قرنطینه اعتراض و اعلام کرد که آزادی وی برای کسب درآمد بیشتر با هزینه احتمالی ابتلای کارگران خود به بیماری نقض می‌شود. مدیرعامل تسلا اعتراض خود به شرایط را با توییت «همین حالا آمریکا را آزاد کنید» اعلام کرد. این اولین باری نیست که ایلان ماسک نسبت به شیوع کرونا واکنش نشان می‌دهد.

در گذشته این کارآفرین میلیاردر در چندین توییت به مصونیت کودکان در برابر کرونا اشاره کرده و همچنین ترس از ویروس کرونا را بی‌معنی دانسته بود. با وجود اینکه امکان مرگ بیش از ۶۰ هزار نفر در تگزاس وجود دارد، ماسک طرفدار بازگشایی کسب و کارها در این منطقه است. ایلان ماسک پس از اعلام قیمت بالای سهام تسلا، در توییتی به فروش اموال گفت پیش از توییت قبلی اشاره کرد.

مدیرعامل سابق تسلا در سال ۲۰۱۴ نیز اعلام کرده بود که ارزش این شرکت بالاتر از واقعیت درنظر گرفته شده که این صحبت کاهش ۶ درصدی ارزش سهام آن را در پی داشت. ماسک و ارزش سهام تسلا تا به امروز مشکلات زیادی برای وی به همراه داشته که برای مثال می‌توان به توییت آن در سال ۲۰۱۸ و تبدیل تسلا به یک شرکت خصوصی با فروش هر سهم با قیمت ۴۲۰ اشاره کرد.

در حالی که توییت ایلان ماسک یک شوخی بود، اما وزرات دادگستری آن را جدی تلقی کرد. هنوز معلوم نیست که ماسک پیش از توییت جدید خود وضعیت مالی شرکت را مدنظر قرار داده و مورد تایید قرار گرفته یا اینکه به صورت خودسرانه دست به چنین کاری زده است. ماسک در گذشته به ارسال ۱۰۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی به کالیفرنیا اشاره کرده بود که البته مشخص شد این دستگاه‌ها به عنوان تنفس مصنوعی کارایی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • hhh

    آقا این pylordvader داره حرفای الکی و تشنج زا میزنه لطفا اینو بیرون کنید و کلا از دیجیاتو تحریمش کنید. دیجیاتو اپ محبوب منه ولی وقتی این آدمارو میبینم دلسرد میشم. لطفا اجرا کنید وگرنه به موسس دیجیاتو اطلاع میدم

  • CANOPUS

    از مسولین دیجیاتو خواهش میکنم اکانتpylordvader را مسدود کنید این شخص وبسایت تکنولوژی رو با شیره کش خونه اشتباه گرفته ، بدون هیچ دیدی نسبت به مطالب صرفا با هرز گویی اجازه نمیده که نظرات مرتبط دیده بشه ، متشکرم

    • Ahmad

      موافقم این شخص داره جو دیجیاتو رو ملتهب میکنه
      از هر خبری میخاد نتیجه سیاسی بگیره و اهداف کثیف خودشو دنبال میکنه

  • pylordvader

    مگه رانت خواری بد نبود مگه فساد بد نبود معلوم نیست چرا همه چیز هایی که باعث قدرت می شود در ایران حرام است !!! مردم ایران همانطور که از دوران تاریک سلوکیان و دوران تاریک اشغالگران عرب و دوران تاریک قاجار عبور کردند از این فنتیک های مذهبی خودساخته هم عبور خواهند کرد نمیشه که هرچی ادم کار درست و متخصص است را به جرم اقتدار در زندان انداخت

  • آریا

    سهام تسلا در یک ماه گزشته رشد بسیار بالایی داشته و به 800 دلار هم تا دیروز رسید. پارسال همین موقع 380 دلار بود. در ماه فوریه قبل از شیع کرونا در امریکا به رقم 970 دلار به ازای هر سهم هم رسیده بود

    • pylordvader

      الان ایسان ماسک اسانسور بازی را کرده شنگول و منگول گل اش را کشیده رفته تخت خواب خوابیده تحلیل های درخشان تو را هم به خودش شیاف نمی کنه اصلا نمی دونه تو کی هستی که سر تا پا رفتی تو مستراح خونه ایلان ماسک دزد

      • آریا

        تو گوه خور همه هستی انگار

  • pylordvader

    پبمانکار بلک واتر برای خاموش کردن ندای وجدان باید در شهوت و مواد مخدر خودش را غرق کند تا صدای ناله کودکان افریقایی و عراقی را نشنود کم کم مغزش رو به زوال است

  • FromEarth

    ریزش که چیز بدی نیست. کسی که سهم می خواد بخره، توی استراحت یا همون ریزش های موقت باید وارد شه. شاید یه سری رفقا می خواستن وارد بشن، ماسکم اتفاقی دستش خورده و اونام با موفقیت ورود کردن ?

مطالب پیشنهادی