ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

توضیح پلیس در خصوص دریافت پیامک بدحجابی

با توجه به گفته های فرمانده نیروی انتظامی پایتخت افراد در صورت دریافت پیامک بدحجابی باید به پلیس امنیت مراجعه کنند. «سردار حسین رحیمی» در خصوص چگونگی رفتار پلیس در طرح ناظر و برخورد با ...

غزاله زاهدی
غزاله زاهدی منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۹  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با توجه به گفته های فرمانده نیروی انتظامی پایتخت افراد در صورت دریافت پیامک بدحجابی باید به پلیس امنیت مراجعه کنند.

«سردار حسین رحیمی» در خصوص چگونگی رفتار پلیس در طرح ناظر و برخورد با افرادی که حجاب و شئونات اسلامی را در  وسیله نقلیه رعایت نکرده و کشف حجاب می‌کنند، گفت: «ماموران پلیس در قالب گشت‌های انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت پلیس امنیت اخلاقی و گشت کلانتری در سطح شهرها در حال انجام وظایف خود بوده و شهروندانی را که فاقد حجاب اسلامی اند را شناسایی می‌کنند.»

وی ادامه داد: «ماموران انتظامی در برخورد با این افراد نوع خودرو، شماره پلاک، زمان و مکان وقوع بدحجابی را یادداشت کرده و این اطلاعات همراه با نام و مشخصات مامور به مراکز پلیس تحویل داده می‌شود. در این مرکز پلیس پس از بررسی‌های لازم پیامک بدحجابی را برای مالک خودرو مذکور ارسال می‌کند.»

سردار رحیمی در واکنش به این ادعا که "برخی عنوان می‌کنند که تخلف بدحجابی در خودروی‌شان صورت نگرفته است"، گفت: «افراد به محض دریافت پیامک باید به پلیس امنیت مراجعه کرده و اعتراض و شکایت خود را در آنجا ثبت کنند چرا که اولین کار پلیس، رسیدگی به اعتراضات است.»

پیامک بدحجابی

وی ادامه داد: «در طرحی که روزانه اطلاعات ده‌ها نفر ثبت می‌شود ممکن است ایرادی وجود داشته باشد؛ اما شهروندان نگران نباشند چراکه ما به همکارانمان در پلیس امنیت گفته‌ایم که در مراجعه افراد، اصل را بر صحت گفتار  بگذارند. همچنین اگر شهروندی به تخلف ثبت شده اعتراض داشته باشد به مستندات مراجعه خواهد شد و بعد از شناسایی مأمور، موضوع بررسی شده تا خدای نکرده اشتباهی صورت نگیرد.»

با توجه به گفته های فرمانده انتظامی پایتخت در طرح ناظر نیز ممکن است مانند هر کار و فعالیت دیگری ایراداتی وجود داشته باشد اما تلاش شده که این ایرادات برطرف شود و کاهش قابل توجه اعتراضات نیز گواه همین ادعا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • imaliw

    ییه تشکر بکنیم از مسئولا زحمتکش و ان.قلابی عزیز.تمام مشکلاتمون حل شد با این طرح....
    دلار ۱۸۵۰۰

  • Soorena

    سه هفته پیش با دوستام رفتیم مرداویج اصفهان که دور دور ماشینا توی این محله از و از شانس ما هم شب جمعه بود، خیابونو دور زدم برم تو اتوبان که یهو سه تا سرباز و یه لباس شخصی ریختن جلو ماشین گفتم چی شده میگفت اومدی دور دور هر چی میگم بابا دور دور تو خیابون پایینه اینجا هیچکس نیست بعد با برخورد افتضاح نشست کنارم و گفت برو کلانتری و الانم دقیقا 23 روزه ماشین منو بدون هیچ دلیل منطقی توقیف کردن و یه پرونده تشکیل دادن به نام دور دور!!!! حالا جرمم چیه ؟ اخلال در نظم ترافیکی. منطقشون اینه!!!! من خودم دانشجوی ترم اخر حقوقم و انقدر بی قانونی می‌بینم که دیگه از هرچی قانونه حالم بهم میخوره! کجای قانون جرمی به نام دور دور و اخلال در نظم ترافیکی وجود داره؟ به قول خودشون توی این سه هفته 1600 تا ماشین رو توقیف کردن? ?

    • expire expre

      خب چرا به خوندن این حماقت ادامه میدی اونم فقط به خاطر درآوردن پول مثل اون اوسکلایی که میرن علوم سیاسی میخونن ??????????

    • expire expre

      پسر خوب تو این کشور عین حماقته وقتی میری بیرون درهای مااشین رو قفل نکنی و شیشه ها بالا نباشه زمستون بخاری تابستون کولر در غیر این صورت امنیتی نداری احتمال داره به جای مامور یه قمه به دست بشینه کنارت امنیت نداریم باید مراقب امنیت خودت باشی درها قفل بود هیچ کاری نمیتونست بکنه تا جای ممکن گاز بده وقتی دیدی امثال اینا رو هیچ توجه هم نکن به دستورش پات رو بزار رو گاز و برو

  • علیرضا

    ایول ? همه مشکلات مملکت حل شد فقط همین مونده بود مرسی مسئولین

  • mahmood torabi

    باور کن این mht الان می‌ره دیجیاتو و همه مارو میفروشه?

  • mohammadmrz

    بودجه مملکت پای چه چیزا که حروم نمیشه

  • Majidghanavati

    عجب?

  • molavy

    جالبیش اینه هیچ حدی نمیشه براش متصور شد، بعضی بد حجاب ها به بقیه اونها که لختی تر میپوشن میگن بی حیا

  • manafzar

    وسط کرونا توی قرنطینه بودم هرچند روز یبار می رفتم بیرون با ماشين هوا بخورم. بخاطر موی بلندم منو با خانم اشتباه میگرفتن برام بی حجابی می زدن احضارم می کردن امنیت اخلاقی. همون سری اولم کرونا گرفتم مریض شدم بخاطر بی فکری اینا که اون همه آدمو بخاطر همچین چیزی تو صف نذارن. هر سه بارم تعهد اجباری گرفتن تا ماشینم توقیف نشه هرچی گفتم دوربینای خیابونو چک کنید نشون میده من ریش دارم قبول نکردن! خیلی راحت توهین و بی احترامی بهت میشه صداتم نمی تونه دربیاد.

    • Mr. Saxobeat

      الان یه نماینده مجلس برای حل مشکل شما یه طرحی میزاره که موهای کوتاه اجباری برای اقایان اعلامش می‌کنه و شما باید موهاتون کمتر از پنج سانت باشه وگرنه پلیس حق داره وسط موهاتون هم براتون چهار راهی بزنه.?

  • فراز

    داستان حجاب داستان اون پادشاه و وزیر زیرکشه و پیشنهاداتی که برای بقای سلطنتش کرد، فکر کنم همه بلدش باشید، خیلی جدی نگیرید اینا همش برای مشغول کردن ذهن من و شما به این مسائله تا سراغ مسائل ریشه ای نریم

  • mahmood torabi

    مشمئز کننده ... یه مشت مسئول بی کفایت

    • ℳԊT

      بی کفایت توییی بد حجاب

      • mahmood torabi

        فکر میکنم طیف نظرات مشت محکمی باشه تا بفهمید شما در اقلیت هستید

      • Amir

        عاقبت طرز تفکر افزایش جمعیت بدون بها دادن به تربیت، میشه تولید شما :)

      • mahdi_asdn

        برو چیز شعر نگو. برو ساندیسی

      • elias

        طرف مرده . بیحجابیه چی؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی