ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو: گفتگو با مدیرعامل ایرانسل و آزمایش سرعت 5G

هفته پیش بود که «حسن روحانی» در نشست هیات دولت خبر از راه‌اندازی 5G در تهران داد. همین خبر کوتاه باعث شد تا فضای رسانه‌ای حوزه تلکام به سرعت منفجر شود. چند دقیقه بعد مشخص ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۷ مرداد ۱۳۹۹  |  ۱۹:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته پیش بود که «حسن روحانی» در نشست هیات دولت خبر از راه‌اندازی 5G در تهران داد. همین خبر کوتاه باعث شد تا فضای رسانه‌ای حوزه تلکام به سرعت منفجر شود. چند دقیقه بعد مشخص شد که اولین سایت 5G توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات قرار گرفته است و سپس تصاویری به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرد که حکایت از سرعت ۱.۵ گیگابیتی 5G در ایران و روی موبایل‌های عادی داشت، نه دستگاه‌های آزمایشگاهی.

اما امروز -۷ مرداد- ایرانسل دومین سایت 5G را در ساختمان خودش راه‌اندازی و سپس از رسانه‌ها دعوت کرد تا آن را آزمایش کنند. در این ویدیو، خلاصه‌ی اتفاقات امروز در ساختمان مرکزی ایرانسل را می‌بینید اما مهم‌تر از آن، اینکه با «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل گفتگو کردیم و او به سوالات ما درباره آینده‌ی 5G پاسخ داد.

دعوت می‌کنیم آزمایش 5G در تهران و همینطور گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل ایرانسل را ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • مهدی مرادپور

    بلحاظ اثرگذاری روی مغز انسان همش ضرره این 5g و گرنه از لحاظ فناوری حرف نداره

  • molavy

    ایول ، عالی

  • jim kabir

    دیجیاتو عزیز وقتی نظات منو منتشر نمیکنی پس دلیلی هم نداره دیگه من از سایت شما بازدید کنم

  • jim kabir

    آقای عباس منش لایو گذاشته بود و مردم در مورد زندگی توی عم ری کا ازش سوال میکردن، یکی سوال کرد اینترنت ها چطوریه، پاسخ دادن همه مدل هست ولی همه بسته نامحدود میخرن چون خیلی ارزونه
    بسته نامحدود ۴جی ام ارزوست ۵ جی بخوره تو سرتون

  • herogame

    به نظرم دیجیاتو بجای این کارا یه خبرنگار بفرستین که چرا با اینکه 4G داره ایرانسل ولی بدرد هیچی نمیخوره چه از نظر قیمت که خیلی بالاست و چه از نظر سرعت که اصلا در حد 4G واقعی سرعت بهت نمیدن اینا مهمه نه این سوسول بازیا

  • Arsin

    در مصاحبه یک دوگانگی بود. شرکت میگه تجهیزات بیاد بعد ما خدمت بدیم. مثلا طرف میگه من چرا گوشی 5G بخریم وقتی ایرانسل این خدمتو بمن نمیده؟! اینجوری کار پیش نمیره. واسه ما هم اول گفتند مردم مودم نمی خرن واسه ای دی اس ال. ولی بعد ای دی اس ال اومد مردم مودمشو هم خریدند. اگر تانوما هم اول سرویس فراهم می شد خیلی زودتر گسترش پیدا می کرد ولی چه فایده این 2*2=4 تا های مسئولین نتیجه اشتباه میده.

  • Ali ghasemian

    الان همراه اول و ایرانسل بسته های حجم بالا رو حذف کردن، فقط بسته های ۱ گیگ و ۱۰۰ مگ دارن، بعد شما 5G داشته باشی، با این سرعت، یه تکون به خودت بدی، تموم شده بسته

  • سونیا پارسی

    برای تست گرفتن جلو مردم سرعتو میبرن بالا،ولی ما اگه خودمون 5G بگیریم به خدا اگه ۲ مگابایت سرعت بده

  • ahura Taheri

    خیلی جالبه!تمام مشکلات جامعه ما با 5 جی حل میشه اگه این راه بیفته ارزونی میاد مشکلات بیکاری حل میشه
    بهتر هنوز سرعت نت 4 جی به حداقل استاندارد برسانند سپس از 5 جی حرف بزنند

  • danial

    چه جالب منطقه ی ما هنوز انت ۴gنداره ،سرعت بشدت پایین در صورتی که جمعیت انقدر بالاست که نگو ،نکته ی جالب بعدی گوشی مورد تسته که هواوی mate40که اصن وارد نشده

    • Arsin

      واسه تجهیزات و گوشی زیاد جوش نزن. هر روز داره گوشی 5G معرفی میشه. ایران هم پوشش 5G واقعا عملیاتی بشه و نه صرفا تست ازمایشگاهی، گوشی 5G هم موجود میشه. حالا تا کو تا ان موقع. فعلا که ایرانسل تا 1402 قول فقط 10% رو داده که اونم در عمل معلوم نیست به واقعیت برسه یا خیر.

    • Htm

      حالا تو میگی 4G انتن نداری ما دهاتمون اصن خط نداره دروغ نگم همراه اول در حد تماس.
      E هم حتی درست نی
      درضمن دوست عزیز شما وایسا اول اون مدل گوشی معرفی بشه بعد بگو وارد نمیشه???
      سری Mate 30 از پارسال تو بازار به قیمت10و الان 20 میلیون تومن بفروش میرسه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی