ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت آلمان استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه‌ 5G را تایید کرد

دولت آلمان می‌گوید غول فناوری چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه 5G پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ 5G خود استفاده خواهد کرد. کابینه «آنگلا ...

تینا پورشاهید
تینا پورشاهید منتشر شده در ۲۷ آذر ۱۳۹۹  |  ۱۶:۱۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دولت آلمان می‌گوید غول فناوری چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه 5G پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ 5G خود استفاده خواهد کرد.

کابینه «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان لایحه استفاده از تجهیزات هواوی را تایید کرده و در صورتی که این طرح در پارلمان آلمان هم تصویب شود، مسیر استفاده از 5G هواوی در این کشور هموار خواهدشد. این لایحه قرار است طی روزهای آتی در پارلمان بررسی شود

این خبر پیروزی بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود. غول فناوری چینی به دنبال ادامه حضور در کشورهای غربی است. هواوی پس از جنگ تجاری چین و ایالات متحده و فرمان اجرایی ترامپ از سوی بسیاری از شرکت‌ها تحریم شد و با فشار کشورهای مختلف مواجه است. بخشی از این محدودیت‌ها ناشی از فشار آمریکا بر کشورهای دیگر است. به باور دولت ترامپ سیستم‌های هواوی خطری جدی برای امنیت این کشور محسوب می‌شوند و راه را برای جاسوسی از دولت و شهروندان هموار می‌کنند؛ ادعایی که همواره از سوی هواوی رد شده است.

آلمان در حالی قصد استفاده از کیت‌های هواوی برای شبکه 5G خود را دارد که مدتی قبل انگلیس اعلام کرد سیاست خود را در رابطه با این شرکت تغییر داده و کلیه اپراتورهای تلفن همراه را از خرید محصولات رادیویی جدید 5G هواوی بعد از سال 2020 منع خواهد کرد.

به علاوه این کشور اعلام کرد که اپراتورهای تلفن همراه ملزم به حذف هرگونه کیت هواوی از شبکه‌های خود تا سال 2027 هستند. این در حالی است که  هواوی طی 15 سال گذشته شریک اصلی اپراتورهای تلفن همراه بریتانیا بوده و به اذعان دولت انگلیس این ممنوعیت ارائه پوشش سراسری 5G را در این کشور به تاخیر انداخته و 2 میلیارد پوند هزینه اضافی به باور می‌آورد.

هواوی قبلاً ابراز امیدواری کرده بود که انگلیس در پی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ایالات متحده در اقدامات خود تجدیدنظر می‌کند؛ اما به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Sahand

    Huawei vaghan az lahaze technology vaghan ghavi hast hich kas nemitone jolo daresh beshe

  • par

    پیشروی اینترنت فایو جی دنیاس هواوی. غول تکنولوژی و زیرساختای خیلی قوی داره. کارش درسته ?

  • feric1990

    با تکنولوژی نمیشه قهر کرد بدون هواوی تکنولوژی مخابراتی و‌موبایل فلج میشه

  • kozovo

    هواوی در صنعت مخابرات یکه تازه و از خیلی کمپانی ها جلو تره

  • Cena.nh

    هواوی در صنعت مخابرات و شبکه و تلفن هوشمند عالی بوده همیشه ? به جز این برند برند دیگه ای رو من که قبول ندارم

  • Irwx747830

    هواوی پیسرو در صنعت مخابراته همیشه

  • Eh B

    هوآوی پیشتاز تکنولوژی هست و خواهد بود ?

  • ali.jahan

    امریکا از تکنولوژی هواوی میترسه?اروپا بروزرسانی میشود?

    • AN_602

      ? ?

      • آریا

        چیزی نیست . ترول کارمندان هواویه. نونشون از کلاهبرداری در میاد
        فقط منفی بده بره

  • ebrahim.amini

    پرچم هواوی بالاست و مشخصات فنی خیلی عالیه داره ?????

  • فراز

    کلا ترسوتر و منفعت طلب تر از کشورهای اروپایی جایی پیدا نمیشه واقعاً متاسفم براشون

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی