ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدایای ویژه ایرانسل
تکنولوژی

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، پیشنهادهای ویژه‌ای شامل «بستۀ اینترنت و مکالمه» و نیز «طرح مکالمۀ رایگان» برای مشترکان خود در نظر گرفته است. به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۹ تیر ۱۴۰۰  |  ۱۳:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، پیشنهادهای ویژه‌ای شامل «بستۀ اینترنت و مکالمه» و نیز «طرح مکالمۀ رایگان» برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این هدایای ویژه در فاصله بین این دو عید از بامداد ۳۰ تیر تا شامگاه ۷ مرداد ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی هستند. مشترکان ایرانسل می‌توانند در این ایام بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت و سه ساعت مکالمه ایرانسلی را به قیمت تخفیفی ۱۰ هزار تومان فعال‌سازی کنند.

فعال‌سازی این بسته، از طریق بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۵* برای تمام مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر است. مشترکان ایرانسل می‌توانند تا سه روز پس از فعال‌سازی از این بسته استفاده کنند.

همچنین با فعال‌سازی طرح هدیۀ مکالمه، پس از ۵ دقیقه مکالمۀ ایرانسلی ۵۰ دقیقۀ بعدیِ آن مکالمه رایگان خواهد بود. این طرح از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* قابل فعال‌سازی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • omid afkhami

    ما برنده پرداخت ۱۰ هزار تومن شدیم🤣
    این چه مدل هدیه ای معلوم نیست

  • abbasalim

    ورشکست نکنه یهو

  • www.afrasyab52

    ترکی تا حالا بسته ای که بابت پول میگیریم هدیه حساب میشه ایرانسلم دیگه مزخرف شده دزدی تو روز روشن اوایل هدیه مانی میداد الان دیگه بابت هدیه هم پول باید بدیم

    • www.afrasyab52

      کلمات اشتباه تایپ شده دوستان عذرمیخام خلاصه ایرانسلم بدرد نخورشده

  • ghoreyshi. farhad

    یه وقت ور شکست نشه با این بذر و بخشش ایرانسل

  • mahmood torabi

    کی تا حالا اعیاد عربها شده عید ما!؟ به خودتون بیایید

    • ashtiyani

      تو که عرب نیستی چرا اسمت محمود هست..؟
      اول اسمتو عوض کن، بعد تریپ وطن پرستی بگیر😂 😂

مطالب پیشنهادی