ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمله تند نماینده مجلس به مخالفان طرح صیانت: منتقدان در پازل دشمن بازی می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است افرادی که به طرح صیانت هجمه‌هایی را وارد می‌کنند یا اصلا طرح را نخوانده و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی که هستند در پازل دشمن بازی می‌کنند ...

مجتبی آستانه
مجتبی آستانه منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۴۰۰  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است افرادی که به طرح صیانت هجمه‌هایی را وارد می‌کنند یا اصلا طرح را نخوانده و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی که هستند در پازل دشمن بازی می‌کنند و نمی‌خواهند قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند.

«بیژن نوباوه وطن»، نماینده مردم تهران خطاب به افراد نگران درباره طرح صیانت گفت:

«افراد نگران این طرح بدانند که اینترنت ربطی به این قانون ندارد. این حمایت از حقوق کاربران است اصلا بحث زیرساختی ندارد و در راستای این است که اگر اهانت و هتک حرمتی صورت گرفت و حیثیت کسی ریخته شد، حق کسی ضایع نشود درست است که پلیس فتا در این موارد پیگیری هایی را انجام می دهد اما در بسیاری مواقع هم به بی قانونی برمی‌خورد.»

او با بیان اینکه جوسازی‌های زیادی علیه این طرح انجام می‌شود، اظهار داشت: «در جایگاه نماینده مردم به دنبال این هستیم که حقوق مردم پایمال نشود.»

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به منتقدان طرح صیانت اشاره کرده و گفت:

«کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند، به ضرس قاطع یا اصلا طرح را نخوانده‌اند و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند. آن‌ها به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می کنند.»

به گفته نوباوه وطن با توجه به تعیین هیئت رئیسه کمیسیون بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی، کار عملیاتی کمیسیون در هفته جاری کلید می‌خورد و جلسات آن آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح صیانت روز یکشنبه برگزار و اعضای هیئت رئیسه آن مشخص شدند که بر این اساس «رضا تقی‌پور انوری» به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • itookan

    بهتره خودشم یه بار طرح صیانت رو بخونه!

  • molavy

    ما که تو زمین دشمن بازی نمی‌کنیم
    ولی شاید دشمن تو زمین ما بازی کنه
    که به ما ربطی نداره

    • realtime

      آره به خاطر دشمنه، نه واسه فضای امن مخالفت با امثال تو. نه واسه گردش آزاد اطلاعات.

    • expire expre

      شما مگه زمینم داری اشفالگر که دژمن بخواد توش بازی کنه

  • علی

    کل رای این آقا از تعداد امضا کنندگان کارزار کمتره . بعد اومده انگ فاسد بودن به مردم میزنه . این آدم اصلا از طرف مردم مقبولیت نداره .

  • رضامحمودی

    عزیزم شماها نیاز به دشمن ندارید.

  • آریا

    دو روز دیگه میمیری ولی خیلی اصرار داری گند بزنی به کار و بیزینس و آینده ایران و ایرانی و نسل آینده .و فراری دادن و آواره کردن ملت به کشورهای دیگه.

    • SnailMan

      اون کسی که این فضای بی بند و بار و فاسدو بدون هیچ قید و بندی ول کرد تو جامعه گند زد به ایران و ایرانی، به فرهنگ و ابتزال و همه چیز، نه اون کسی که میخواد جلوی این فجایعو بگیره. میخواستند فضای کسب و کار ایجاد کنند بستر ایرانیشو فراهم میکردند که حالا یه عده نیاند بگند بخاطر کسب و کار همه چیزمونو باید زیر پا بزاریم. مردم رو معتاد کردند حالا که یکی می خواد نجات بده می گند چرا.

      • realtime

        شما چرا ذهنتون همیشه تو اونجور چیزاس؟ ذهنت خیلی کثیفه برو پیش دکتر کمکت کنه. کی معتاد شده؟ چرا رک نمیگی میسوزی از گردش آزاد اطلاعات؟

  • enrix

    ببخشید ولی همین الانش سایت های داخلی هم وضعیتشون کنده در حالی که پهنای باند بین الملل کاهش داده شده پهنای باند داخلی هم اوضاع خوبی نداره ، یه فیلم آپارات آپلود کنید با نت خونگی همسایه مبارک که adsl داره متوجه حرفم میشید! اگه میخوایید دهن منتقد رو ببندید نیازی نیست به دشمن وصلش کنید برای اینکه در امان بمونید بگید انتقاد نکنید به طرحمون! ولی واقعیت اینه چیزی که شما تصویب میکنید با چیزی که اجرا میشه دنیایی تفاوت داره ! اخه مجبورید چیزیو تصویب کنید وقتی نظارتی بر شبکه ندارید؟؟؟ عجیبه هیچ وقت برای کندی شبکه حتی شبکه های داخلی هم صحبتی نمیکنید ولی دم از طرح میزنید

    • SnailMan

      این حرف، حرف حسابه.
      اینکه اصل طرح عالیه شکی درش نیست ولی ای کاش طوری پیش بریم که جایگیزن های خوبی برای اونها داشته باشیم، نه مثل خودرو سازیمون که مردمو چند دهه چاپیدند بعدم هنوز یه پراید نمیتونیم بسازیم

      • expire expre

        اینا همه توطئه دژمنان هست میخواهند ملت رو فاسد کنند همه چی عالیه و سر منشا تمام مشکلات دژمن است ببندید در این سیه نت را که دژمن وارد ما ببخشید خانه ما نشود انشاللللللللللللللللللللهههههههههههه که همه چی خیر است .مرتیکه ملت رو چی فرض کردی تو رو باید برد تیمارستان بستری کرد روزی هم میرسه به زودی زود که باید تاوان خیانت هات رو بدی به ملت

مطالب پیشنهادی