ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتمن و سوپرمن
تکنولوژی

نام دنباله مردی از فولاد اعلام شد: “بتمن در پی سوپرمن: طلوع عدالت”

یکی از فیلم های جذاب سال ۲۰۱۶، دنباله "مردی از فولاد" خواهد بود که قرار است در آن بن افلک نقش بروس وین (بتمن) را ایفا کند. دقایقی قبل حساب رسمی فیلم در توییتر با ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳  |  ۲۲:۱۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از فیلم های جذاب سال ۲۰۱۶، دنباله "مردی از فولاد" خواهد بود که قرار است در آن بن افلک نقش بروس وین (بتمن) را ایفا کند. دقایقی قبل حساب رسمی فیلم در توییتر با اعلام آغاز تولید آن، نام و پوستر رسمی فیلم را هم توییت کرد: "بتمن در پی سوپرمن: طلوع عدالت".

در این فیلم هنری کاویل نقش سوپرمن را تکرار خواهد کرد. در کنار او و بن افلک، جسی آیزنبرگ نقش لکس لوتر را بر عهده گرفته و گال گادُت و ری فیشر به ترتیب نقش های واندر وُمَن و سایبورگ را ایفا خواهند کرد.

در عنوان فیلم، v در بین نام دو اَبَر قهرمان به چه معنا است؟

این v در واقع برگرفته از دادگاه های قضایی است که در آن طرف اول از طرف دیگر شکایت دارد. مثلا وقتی در پرونده ای نوشته شده Smith v California معنای اش این است که اسمیت طرف ناراحت پرونده است و از کالیفرنیا به دادگاه شکایت آورده. یعنی این طرف اول است که با طرف دوم مشکل دارد و پرونده بر این اساس پیش می رود.

بنابراین به نظر می رسد انتخاب کنندگان نام فیلم، به جای استفاده از vs که معنای "در مقابل" یا "بر ضد" را می دهد، به طور هوشمندانه ای از v استفاده کرده اند که معنی "دادخواهی" می دهد. یعنی که بتمن به خاطر نابودی و ویرانی ناشی از وجود سوپرمن بر روی زمین، به دنبال او آمده تا دادخواهی کند.

این فیلم قرار است در ۶ می ۲۰۱۶ اکران شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Marvel

    واقعا نمی فهمم
    بتمن تو کمیکاش نمی کشه ولی تو فیلماش نزدیک پنجاه نفرو کشته
    تو فیلم هم با یه چیزی مثل سنگ کریپتونی از قدرت سوپر من کم میکنه
    در ضمن سوپر من آنقدرها هم قوی نیست(یعنی فقط در مقایسه با شخصیت های سینمایی مارول ثور و هالک به راحتی شکستش میدن)
    بتمن هم شخصیتش زیاد ملموس نیس یعنی اونقدر پولدار بودن و 127 تا ورزش رزمی یاد داشتن معمول تره یا نیس خوردن از یه عنکبوت؟)
    در ضمن رهبر جاستیس لیگ بتمنه
    در نهایت مطمئن باشید سیویل وار خیلی خیلی بهتر خواهد بود

  • hadi

    یه مشت سوپرمن بتمن رو به 10 قسمت مساوی تقسیم میکنه چی دارین میگین
    سوپرمن هالکم میزنه چی برسه به ای بتمن فکستنی
    برین تو ویکی پدیا در مورد سوپرمن سرچ کنید نوشته از همه ابر قهرمان ها یهتر
    پس زور نگید

    • محسن

      دوست عزیز اطلاع نداری ، تو کمیک ها تنها شخصتی که سوپرمن رو شکست میده بتمن هست .

  • عليرضا

    با اين فيلم شون همه رو به مسخره گرفتند اين چه مسخره بازيه بن افلك رو جاى بتمن گزاشتند اخه بن افلك بازيگره اين چه فيلم مسخره ايه هيچ كى نمى تونى جاى گريسين بيل بازى كنه بعد فيلم بتمن يك جواريش واقعيه ولى آمدند مسخره اش كردند اين فيلم براى بچه هاى زير ده سال به درد مى خوره سوپرمن با همون قدرتش هنوز هم حريف بتمن نيست بعد اين دو تا رو يكى مى كنيد كارگردان اين فيلم چه فكرى كرده از اين فيلم حداقل كريسين بيل بتمن رو بازى مى كرد جاى اميدى بود بعد بن افلك از كريسين بيل سه سال بزرگتره يعنى كريسين بيل جوان تره بن افلك اصلا به درد بتمن نمى خوره حداقال زمان بعد خيزش شواليه تاريكى رو مى زاشتند كه رابين و زن گربه اى هم باشند بعد با همان بازيگران نه بن افلك بعد كريسين بيل بهترين نقش رو مى تونه براى بتمن بازى كنه اين كارگردانشم همين طور خواسته فيلم رو بسازه نمى دونه كه مردم با كريسين بيل رو با نقش بتمن مى خواستند فقط خواسته يك چيز الكى و آبكى بسازه كه بگه سوپرمن از بتمن بهتره نمى دونه كه بتمن كجا سوپرمن كجا اين دو رو با هم اصلا نبايد مقايسه كرد بتمن بهترينه

  • یوری

    سلام
    یک سوال جوکر هم تو این فیلم حضور داره.؟

    • حامد

      دوست من جوکر به دو دلیل دیگه در برنامه های تلویزیونی نیست
      دلیل اول بازیگر جوکر مرده و سازندگان فیلم به احترام او جوگرو کلا حذف کردن
      دلیل دوم از نقش جوکر شکایت های خیلی زیادی شده بود

  • sajjad

    نه اقا خداییش قدرتای سوپر من رو با بتمن مقایسه کنید سوپرمن که اگه از برج میلاد پرتش کنین پایین هیچیش نمیشه از چسماش لیزر میاد دربرابر اشعه های مختلف کشنده مقاومه و زورش اندازه زور تمامی گروه اونجرز میتونه پرواز کنه میوتونه اندازه همون برج میلاد بپره اونوقت بتمن یه لباس داره که خودش به هزار بدبختی و فلاکت درستش کرده از فضا نیومده یه مقداری هنرای رزمی بلده بقیشم دقته حالا اول از همه اینکه بتمن محبوب تره سوپر من منفورتر مخلوط این دوتام میخاد بشه قصه داستان های کمیک هالک و اسپایدرمن خودتون دیگه قضاوت کنین

  • mohammad

    فک کنم دلیل ساخت این فیلم رقابت با اونجرز مارول بود
    فیلمی که توش بهترین هیرو ها و سوپر هیرو های مارول بودن
    هرچند ک من قهرمان های dc رو بیشتر میپسندم
    امیدارم موفق بشه و کارای نولان خراب نکنه

  • vahidgraphic

    بتمن فقط کریستین بیل
    مخصوصا شوالیه سیاه

  • آرما

    دارن گند میزنن به سه گانه ی فوق العاده نولان... شوالیه تاریکی فوق العاده بود و نباید به همین راحتی با این بتمن جدید خاطره اش رو خراب میکردند...

  • موما

    جک اشنایدر (اگه فامیلیش همین باشه ) با من آو استیل ثابت کرده
    با بازیگر های خوب که گند میزنه و خوب گند زد تو سوپرمن

    امیدوارم با بن افلک گند نزنه تو
    دید متفاوت و زیبایی که کریستوفر نولان از بت من ایجاد کرده

    تا ببینیم چی میشه

  • مهراد قطب الیدینی

    جوکر هم هست تو فیلم؟
    ضد قهرمان های دنیای بتمن هستن؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی