مایکروسافت ویندوز ۹ را یک ماه دیگر معرفی خواهد کرد
منابع خبری وبسایت Verge از داخل مایکروسافت خبر داده اند که این شرکت در حال برنامه ریزی یک کنفرانس خبری برای تاریخ ۸ مهر ماه است. بر اساس اطلاعات کسب شده، این مراسم به احتمال ...
منابع خبری وبسایت Verge از داخل مایکروسافت خبر داده اند که این شرکت در حال برنامه ریزی یک کنفرانس خبری برای تاریخ ۸ مهر ماه است. بر اساس اطلاعات کسب شده، این مراسم به احتمال بسیار به معرفی ویندوز ۹ اختصاص خواهد داشت.
مایکروسافت مدتی است که تمرکز خود را بر روی نسخه بعدی ویندوز قرار داده و اسم رمز آن را نیز Threshold گذاشته است. اکنون به نظر می رسد Threshold آماده بهره برداری است و نام آن در حین معرفی همان ویندوز ۹ خواهد بود.
پیش بینی می شود مایکروسافت در همان ۸ مهر ماه نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ را جهت دانلود در اختیار کاربران قرار دهد. بر پایه اطلاعاتی که تا کنون از مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده، می دانیم که منوی استارت قرار است بازگشتی دوباره داشته باشد و نوار ابزار Charms نیز به احتمال بسیار از این سیستم عامل حذف خواهد شد.
مایکروسافت همچنین در تلاش است تا دستیار صوتی ویندوز فون را برای کامیپوتر ها نیز عرضه نماید. هنوز مشخص نیست که Cortana با نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ عرضه خواهد شد یا خیر، اما در نهایت نسخه نهایی سیستم عامل مایکروسافت، به احتمال بسیار به این قابلیت مجهز خواهد شد.
در کنار معرفی ویندوز ۹، ممکن است مایکروسافت بخشی از مراسم را نیز به تشریح نسخه ترکیب شده Windows RT و ویندوز فون بپردازد. این نسخه البته هنوز در دست توسعه است و پیاده سازی آن در راستای سیاست های یکپارچه سازی ساتیا نادلا، صورت می پذیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بچه ها ویندوز استور رو چطور دور بزنم ؟ رفته رو اعصاب هر کار میکنم نمیشه ! :|
ممنون میشم ایمیل بدید ...
Mohammad.gandomi37@gmai.com
:)
من دعا میکنم کورتانا توش باشه
واقعا دوس دارم باهاش کار کنم
عاشق ویندوز مایکروسافتم و تا عمر دارم هم فکر نکنم هیچ سیستم عامل دیگه رو روی کامپیوترم نصب کنم
باعرض.سلام.دوستان یک سوال داشتم.موبایل های که ویندوز ۸روشن نصبه.اگه ویندوز۹ تا یک ماه دیگر بیاید.برای موبایل های ویندوز۸ آبدیت ویندوز۹ براش میاد؟
ویندوز8 ویندوز افتضاحی بود ولی 8.1ویندوز عالی بود ومن الانبا8.1حال میکنم
نوار Charm به این خوبی چرا باید حذف بشه آخه.
اگه مایکروسافت انتخاب رو به کاربر بده در مورد همین نوار چارم یا سویچ کردن بین استارت منو و محیط مترو خیلی خیلی عالی میشه.
من که به خیلی به ویندوز 9 امیدوارم. ویندوز 8.1 هم واقعا عالیه.
احتمالا بعد از Windows 9 یه ویندوز تحت عنوان Windows One میزنه !!! برای کامل کردن هدف یکپارچه سازیش!
ماکروسافت همه کاراش خوبه ... ویندوز 9 عالیه
منم راضیم :/ ولی نمدونم از چی
معلومه اینجا همه طرفدار سرسخت ویندوز هستن:)!!!