ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ویندوز ۹ را یک ماه دیگر معرفی خواهد کرد

منابع خبری وبسایت Verge از داخل مایکروسافت خبر داده اند که این شرکت در حال برنامه ریزی یک کنفرانس خبری برای تاریخ ۸ مهر ماه است. بر اساس اطلاعات کسب شده، این مراسم به احتمال ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۳  |  ۲۰:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

منابع خبری وبسایت Verge از داخل مایکروسافت خبر داده اند که این شرکت در حال برنامه ریزی یک کنفرانس خبری برای تاریخ ۸ مهر ماه است. بر اساس اطلاعات کسب شده، این مراسم به احتمال بسیار به معرفی ویندوز ۹ اختصاص خواهد داشت.

مایکروسافت مدتی است که تمرکز خود را بر روی نسخه بعدی ویندوز قرار داده و اسم رمز آن را نیز Threshold گذاشته است. اکنون به نظر می رسد Threshold آماده بهره برداری است و نام آن در حین معرفی همان ویندوز ۹ خواهد بود.

پیش بینی می شود مایکروسافت در همان ۸ مهر ماه نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ را جهت دانلود در اختیار کاربران قرار دهد. بر پایه اطلاعاتی که تا کنون از مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده، می دانیم که منوی استارت قرار است بازگشتی دوباره داشته باشد و نوار ابزار Charms نیز به احتمال بسیار از این سیستم عامل حذف خواهد شد.

مایکروسافت همچنین در تلاش است تا دستیار صوتی ویندوز فون را برای کامیپوتر ها نیز عرضه نماید. هنوز مشخص نیست که Cortana با نسخه پیش نمایش ویندوز ۹ عرضه خواهد شد یا خیر، اما در نهایت نسخه نهایی سیستم عامل مایکروسافت، به احتمال بسیار به این قابلیت مجهز خواهد شد.

در کنار معرفی ویندوز ۹، ممکن است مایکروسافت بخشی از مراسم را نیز به تشریح نسخه ترکیب شده Windows RT و ویندوز فون بپردازد. این نسخه البته هنوز در دست توسعه است و پیاده سازی آن در راستای سیاست های یکپارچه سازی ساتیا نادلا، صورت می پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Mohamad Gandomi

    بچه ها ویندوز استور رو چطور دور بزنم ؟ رفته رو اعصاب هر کار میکنم نمیشه ! :|
    ممنون میشم ایمیل بدید ...

    Mohammad.gandomi37@gmai.com
    :)

  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)

    من دعا میکنم کورتانا توش باشه
    واقعا دوس دارم باهاش کار کنم

  • عــــــامـــــــــر

    عاشق ویندوز مایکروسافتم و تا عمر دارم هم فکر نکنم هیچ سیستم عامل دیگه رو روی کامپیوترم نصب کنم

  • m.reza.gh

    باعرض.سلام.دوستان یک سوال داشتم.موبایل های که ویندوز ۸روشن نصبه.اگه ویندوز۹ تا یک ماه دیگر بیاید.برای موبایل های ویندوز۸ آبدیت ویندوز۹ براش میاد؟

  • محسن

    ویندوز8 ویندوز افتضاحی بود ولی 8.1ویندوز عالی بود ومن الانبا8.1حال میکنم

  • مسعود

    نوار Charm به این خوبی چرا باید حذف بشه آخه.

    اگه مایکروسافت انتخاب رو به کاربر بده در مورد همین نوار چارم یا سویچ کردن بین استارت منو و محیط مترو خیلی خیلی عالی میشه.

    من که به خیلی به ویندوز 9 امیدوارم. ویندوز 8.1 هم واقعا عالیه.

  • alireza_ebrahimi

    احتمالا بعد از Windows 9 یه ویندوز تحت عنوان Windows One میزنه !!! برای کامل کردن هدف یکپارچه سازیش!

  • pro

    ماکروسافت همه کاراش خوبه ... ویندوز 9 عالیه

  • منم...

    منم راضیم :/ ولی نمدونم از چی

  • اردیبهشت

    معلومه اینجا همه طرفدار سرسخت ویندوز هستن:)!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی