نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین HTC One M9
همانطوری که در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی دیروز و در حاشیه نمایشگاه MWC از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداری کرد. سازنده تایوانی در مدل های قبلی خانواده One، استفاده از تکنولوژی ...
همانطوری که در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی دیروز و در حاشیه نمایشگاه MWC از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداری کرد.
سازنده تایوانی در مدل های قبلی خانواده One، استفاده از تکنولوژی اولتراپیکسل را در پیش گرفته بود. این تکنولوژی به دوربین دستگاه اجازه می داد تا نور بیشتری را از محیط جذب کند و در نتیجه تصاویر بهتری را در محیط های کم نور به ثبت رساند. با این حال، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط تکنولوژی اولتراپیکسل، چندان چنگی به دل نمی زد و همین موضوع اعتراضات بسیاری را از سمت کاربران به همراه داشت.
بر همین اساس HTC در آخرین پرچمدار خود تصمیم گرفت شنا بر خلاف جهت آب را بی خیال شود و از همان مگاپیکسلی استفاده نماید که دیگر شرکت ها از آن بهره می گیرند. M9 سنسوری ۲۰.۷ مگاپیکسلی را در پشت خود دارد و امیدوار است تا بتواند بدین ترتیب ضعف نسل های پیشین خود را در زمینه دوربین جبران نماید.
آما آیا این تغییر استراتژی برای دوربین M9 با موفقیت همراه بوده است؟ در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین این پرچمدار.



دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







دوست عزیز باید بگم اونا (چین - کره) فقط چشمشون تنگ نیست بلکه یه جای ددیگشونم تنگه... که با تلاش و پشتکار می شینن با ففککرر اینارو تولید میکنن..این ما هستیم که شادیم.....
(البته یه گ هم قبل شادی اضافه کن).
رفیق این ژاپنی ها و چینی هستن که چشماشون تنگه به کره ای ها میگن چشم بادومی هر کدومو هم ببینی چشماشون در حد ما ها گندس پس ال جی و سامسونگ چشم تنگ نیستن همینطور HTC تایوانی
خدایی تابلو نیست؟
حتی زحمت نداده لنز رو پاک کنه
از اون عکسی که از کلید ها گرفته معلومه عکاس در چه سطحی بوده
از عکس ۸ کاملا مشخصه که لنزش کثیفِ کثیف شده .. من که به این عکسا اطمینان نمیکنم .. مطمئناً بهتر از اینه (هر چند با عکس ۲ خیلی حال کردم .. کادر و رنگهاش عالیه)
من که بر این عقیده هستم دوربین ام۹ خودی نشون خواهد داد
این طورکه ازعکسا مشخصه دوربینش درحد20مگاپیکسل نیست وفقط اسمش 20مثل گوشیهای سونی
از همه جالب تر اون سرفیس پرو 3 هستش تو عکس 8 می کنار آبمیوه که روش برچسب های اچ تی سی چسبوندن!
:)
هولی شت. واتس دیس؟ مای فون ایز بتر.
اسکـــــای فـــــــال
اچ تی سی فــــــــــال
یُر مَوث سرویس :D آی پوپد مای سلف بیکاز اف لَفینگ ات یُر کامنت
دعا کنید خدا سایه اپل و سامی و سونی و ال جی و HTC و مایکی رو از سرمون کم نکنه
که گرفتار این چش تنگای چینی مینی میشیم
که اون موقع مطمئن باشید عکسای فامیلمون رو هم واسه 2 یوان بیشتر چوب حراج بهش میزنند
.
فکر میکنید بی دلیل بوده که دولت امریکا هوواوی و ZTE رو با تی پا از امریکا پرت کرده بیرون؟!
به نظرت خيلى كار نادرستى نيست كه يك ميليارد و خورده اى آدم رو اينجورى خطاب قرار ميدى؟
چکار به چشمشون داری؟؟؟
همون سامی و سونس و ال جی که میگی هم محصول چشم تنگها هستند...
چشم تنگ ها رو جمع نبند (;
اینا دیگه خیلـــــــــــــی چششون تنگه!
:)
من یه مدت باهاشون رفت و امد داشتم
تازه با یه شرکت حسابیشون(هایسنس)
آقا بشدت چینی مینی جماعت بی اصل و نسبه!
از من بشنو!
آی نو
بیکاز امریکا افرید آف چاینا.
جاست دیس .
باید با بقیه مقایسه شه که تفاوت اشکار بشه.اما بازم میگم مگاپیکسل بیشتر حتما به معنی بهتر بودن نیست.مثلا ام۸ عکس های بهتری نسبت به ام۸مینی با دوربین ۱۳میندازه
دوربین m8 بهتر بود