ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین HTC One M9

همانطوری که در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی دیروز و در حاشیه نمایشگاه MWC از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداری کرد. سازنده تایوانی در مدل های قبلی خانواده One، استفاده از تکنولوژی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که در دیجیاتو خواندید، اچ تی سی دیروز و در حاشیه نمایشگاه MWC از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداری کرد.

سازنده تایوانی در مدل های قبلی خانواده One، استفاده از تکنولوژی اولتراپیکسل را در پیش گرفته بود. این تکنولوژی به دوربین دستگاه اجازه می داد تا نور بیشتری را از محیط جذب کند و در نتیجه تصاویر بهتری را در محیط های کم نور به ثبت رساند. با این حال، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط تکنولوژی اولتراپیکسل، چندان چنگی به دل نمی زد و همین موضوع اعتراضات بسیاری را از سمت کاربران به همراه داشت.

بر همین اساس HTC در آخرین پرچمدار خود تصمیم گرفت شنا بر خلاف جهت آب را بی خیال شود و از همان مگاپیکسلی استفاده نماید که دیگر شرکت ها از آن بهره می گیرند. M9 سنسوری ۲۰.۷ مگاپیکسلی را در پشت خود دارد و امیدوار است تا بتواند بدین ترتیب ضعف نسل های پیشین خود را در زمینه دوربین جبران نماید.

آما آیا این تغییر استراتژی برای دوربین M9 با موفقیت همراه بوده است؟ در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین این پرچمدار.

IMAG0047-w600
عکس ثبت شده در حالت Auto - مشاهده در ابعاد اصلی
IMAG0046-w600
عکس ثبت شده در حالت HDR - مشاهده در ابعاد اصلی

IMAG0041-w600

IMAG0018-w600

IMAG0061-w600

IMAG0049-w600

IMAG0082-w600

IMAG0066-w600

IMAG0011-w600

IMAG0089-w600
این هم سلفی خبرنگار ورج با دوربین جلوی M9 که به تکنولوژی اوتراپیکسل مجهز است
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • me

    دوست عزیز باید بگم اونا (چین - کره) فقط چشمشون تنگ نیست بلکه یه جای ددیگشونم تنگه... که با تلاش و پشتکار می شینن با ففککرر اینارو تولید میکنن..این ما هستیم که شادیم.....
    (البته یه گ هم قبل شادی اضافه کن).

  • محمد جواب

    رفیق این ژاپنی ها و چینی هستن که چشماشون تنگه به کره ای ها میگن چشم بادومی هر کدومو هم ببینی چشماشون در حد ما ها گندس پس ال جی و سامسونگ چشم تنگ نیستن همینطور HTC تایوانی

  • #BOZORG

    خدایی تابلو نیست؟
    حتی زحمت نداده لنز رو پاک کنه
    از اون عکسی که از کلید ها گرفته معلومه عکاس در چه سطحی بوده

  • md4956

    از عکس ۸ کاملا مشخصه که لنزش کثیفِ کثیف شده .. من که به این عکسا اطمینان نمیکنم .. مطمئناً بهتر از اینه (هر چند با عکس ۲ خیلی حال کردم .. کادر و رنگهاش عالیه)

    من که بر این عقیده هستم دوربین ام۹ خودی نشون خواهد داد

  • varna

    این طورکه ازعکسا مشخصه دوربینش درحد20مگاپیکسل نیست وفقط اسمش 20مثل گوشیهای سونی

  • امیرحسین

    از همه جالب تر اون سرفیس پرو 3 هستش تو عکس 8 می کنار آبمیوه که روش برچسب های اچ تی سی چسبوندن!
    :)

  • Siamak Gol

    هولی شت. واتس دیس؟ مای فون ایز بتر.
    اسکـــــای فـــــــال
    اچ تی سی فــــــــــال

    • Young G

      یُر مَوث سرویس :D آی پوپد مای سلف بیکاز اف لَفینگ ات یُر کامنت

  • امیر پارسا

    دعا کنید خدا سایه اپل و سامی و سونی و ال جی و HTC و مایکی رو از سرمون کم نکنه
    که گرفتار این چش تنگای چینی مینی میشیم
    که اون موقع مطمئن باشید عکسای فامیلمون رو هم واسه 2 یوان بیشتر چوب حراج بهش میزنند
    .
    فکر میکنید بی دلیل بوده که دولت امریکا هوواوی و ZTE رو با تی پا از امریکا پرت کرده بیرون؟!

    • Aryan

      به نظرت خيلى كار نادرستى نيست كه يك ميليارد و خورده اى آدم رو اينجورى خطاب قرار ميدى؟

    • کارگردان

      چکار به چشمشون داری؟؟؟
      همون سامی و سونس و ال جی که میگی هم محصول چشم تنگها هستند...
      چشم تنگ ها رو جمع نبند (;

      • امیر پارسا

        اینا دیگه خیلـــــــــــــی چششون تنگه!
        :)
        من یه مدت باهاشون رفت و امد داشتم
        تازه با یه شرکت حسابیشون(هایسنس)
        آقا بشدت چینی مینی جماعت بی اصل و نسبه!
        از من بشنو!

    • Siamak Gol

      آی نو
      بیکاز امریکا افرید آف چاینا.
      جاست دیس .

  • borna_talebi

    باید با بقیه مقایسه شه که تفاوت اشکار بشه.اما بازم میگم مگاپیکسل بیشتر حتما به معنی بهتر بودن نیست.مثلا ام۸ عکس های بهتری نسبت به ام۸مینی با دوربین ۱۳میندازه

  • bahram

    دوربین m8 بهتر بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی