ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عذر خواهی اپل به خاطر هنگ کردن آیفون های دریافت کننده iOS 10

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید چندی پیش اپل iOS 10 را منتشر کرد و کمی بعد از آن، خبر رسید آیفون هایی که این نسخه از سیستم عامل موبایلی کمپانی مورد بحث را دانلود و ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۵  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید چندی پیش اپل iOS 10 را منتشر کرد و کمی بعد از آن، خبر رسید آیفون هایی که این نسخه از سیستم عامل موبایلی کمپانی مورد بحث را دانلود و نصب کرده اند، برای مدتی کوتاه با مشکل هنگ کردن روبرو شده اند.

البته این را اضافه کنیم که هنگ کردن محصولات اپل بعد از دریافت جدیدترین آپدیت های نرم افزاری برای آنها مشکل تازه ای نیست و به عنوان نمونه پیشتر نیز iOS 9.3 نیز مشکلاتی را برای آیپد ایجاد کرده بود و همین مساله شرکت مورد بحث را بر آن داشت تا بعد از غیرفعال نمودن تبلت های آیپد پرو، نسخه جدیدی از سیستم عامل یاد شده را ارائه دهد که با این کار البته، تبلت های مذکور برای مدتی هر چند کوتاه به ابزارهایی بی فایده بدل شدند.

اما در مورد iOs 10 باید بگوییم که ظاهرا مشکل تنها محدود به یک دستگاه خاص نیست (البته همه افرادی که آن را دریافت کرده اند هم با مشکل روبرو نشده اند) و تعداد زیادی از کاربران در اکانت های توئیتر خود از وجود آن خبر داده اند.

حالا آنطور که وبسایت ورج گزارش داده یکی از سخنگویان این شرکت تایید کرده که آپدیت iOS 10 «مشکلاتی» داشته اما حالا برطرف گردیده است.

فرایند آپدیت نرم افزاری  iOS 10 مشکل مختصری داشت که در ساعات نخست عرضه جمعیت کوچکی از کاربران را به دردسر انداخت. مشکل به سرعت رفع شد و ما از این مشتریان عذرخواهی می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • منصور طاهری

    واقعا برید ۳ میلیون بدید بخرید... خخخخ

    • amir taremi

      ما که راضیم،، ایشالله خدا به همه سه میلیون بده برن بخرن و خخخخ هنگ کنه و بخندن ? ?

  • hamid bohlooli

    سلام به همه , دوستان قبل از آپدیت حتما بکاپ بگیرید من دیشب آپدیت از طریق OTA کردم و وسط آپدیت گوشی خاموش شد مجبور شدم فریمور رو با حجم 2,4 گیگ دانلود کنم و آپدیت کردم تا گوشیم بالا اومد , الان تنها مشکلی که دارم مشکل باطری هست که عملیات شارژ گوشی کند پیش میره تاکید میکنم که خیلی کند شده شارژ شدن باطری , پس فعلا دست نگه دارید .

  • MerBan

    تيترتون واقعا افتضاحه..اين خبر كلاً افتضاح و ضد اپلي نگارش شده..خبر جوري نوشته شده كه انگار تمام آيفون هاي آپديت شده مشكل داشتن!! در حالي كه درصد پاييني مشكل داشتن..كه اونم از نصب بوده نه مشكل سيستم عامل..كه شما مشكل سيستم عامل جلوه دادينش..
    (فقط وسطاي مطلب خيلي بد اشاره شده كه اين مشكل برا همه آيفونا نبوده :|| )

    #تأسف ??

    • م

      ? انفجار هم برا کل نوت7 ها نبوده برا 20 تا چند هزارتا بوده
      # تاسف_اپلی ?

    • مهدی

      خیلی هم درسته. اینهمه سامسونگ رو کوبوند هیچکی هیچی نگفت

      • MerBan

        سامسونگ رو ديجياتو كوبوند؟؟
        سامسونگ خودش خودش رو نيش زد

  • amir

    دمش گرم هم حلش کرده هم معذرت خواهی

  • Mohamad Mo

    نه سامسونگ نه اپل.هیچکدوم به درد نمیخورن

    • MerBan

      جي ال ايكس خوبه نه؟؟؟

      • nima

        نه سونی خوبه ???? یا هواوی ????

        • Mohamad Mo

          اره حداقل نمیترکن??

مطالب پیشنهادی